خبرهای داغ:

پیام جمعی از دانشجویان افغانستانی خراسان جنوبی در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس

دانشجویان افغانستانی استان خراسان جنوبی در پیامی سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را به مقام معظم رهبری، مردم شهید پرور و مسلمان ایران تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۴۸۱۱۵۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، پیام جمعی از دانشجویان افغانستانی خراسان جنوبی در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بدین شرح است.


بسم رب الشهدا والصدیقین
سه سال پیش در ۱۳ جدی سال ۱۳۹۸ در یک حادثه غم انگیز سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران و همراهان شان یکجا با ابومهدی المهندس فرمانده حشدالشعبی عراق در مسیر فرودگاه بین المللی بغداد به شهادت رسیدند که موجب تأثر عمیق در جهانداسلام گردید.
فرمانده شهید سلیمانی در مبارزه با تروریزم بین‌المللی و شکست دادن داعش در عراق و سوریه نقش مهم داشته و به عنوان پشتیبان میدانی جنبش مقاومت فلسطین شناخته میشد که فقدان شان ضایعه جبران ناپذیر به حساب میآید.
دانشجویان افغانستانی استان خراسان جنوبی در سومین سالیاد شهادت آن مجاهد نستوه این ضایعه اسفناک را به مقام معظم رهبری، مردم شهید پرور و مسلمان کشور همسایه و برادر ایران تسلیت عرض نموده، برای شهدای حادثه علو درجات و برای ملت برادر و همسایه ایران سعادت، بهروزی و شکوفایی آرزو می‌نماییم.
با احترام
دانشجویان افغانستانی استان خراسان جنوبی
۱۳/ ۱۰/ ۱۴۰۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها