مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه

شاخص بارز شهید سلیمانی و علامه مصباح یزدی روحیه جهاد و مجاهدت بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه گفت: شهید سلیمانی و علامه مصباح یزدی همواره در حال جهاد و مبارزه با دشمنان اسلام و نظام اسلامی در دو عرصه فکری و نظامی بودند.
کد خبر: ۹۴۸۱۱۷۳
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵

حجت الاسلام مهدی محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: برخی تصور می‌کنند اگر انسان محافظه‌کار باشد، خودش را به اصطلاح حفظ کند، وارد درگیری با دشمن و ایادی او نشود، در حوادث مختلف و چالش‌هایی که برای نظام اسلامی پیش می‌آید از نظام حمایت نکند و هنگام موضع‌گیری دو پهلو سخن بگوید، محبوبیت بیشتری در جامعه به دست می‌آورد.
وی ادامه داد: این در حالیست که عملکرد دو شخصیت بزرگ، علامه مصباح یزدی و شهید حاج قاسم سلیمانی کاملا خلاف این موضوع را اثبات کرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: این دو شخصیت همواره در حال جهاد و مبارزه با دشمنان اسلام و نظام اسلامی در دو عرصه فکری و نظامی بودند، اما این موضوع نه تنها از محبوبیت آنان کم نکرد بلکه به شکل بی‌سابقه‌ای محبوب جامعه شدند.
حجت الاسلام مهدی محمدی افزود: فطرت آدمی، شخصیت‌های مؤمن، مقاوم، مجاهد، حق‌طلب، شجاع، از جان گذشته، دشمن‌شکن و مطیع اوامر الهی را دوست دارد و از افراد منعفت‌طلب، خودمحور و راحت‌طلب گریزان است. این سنت الهی است《إنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا/ مریم آیه ۹۶》همانا آنان که به خدا ایمان آوردند و نیکوکار شدند خدای رحمان آن‌ها را محبوب می‌گرداند.
وی خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی ذوب در ولایت فقیه بود و از مردم انقلابی به ویژه نسل جوان جامعه همواره درخواست می‌کرد تا در مسیر، ولی فقیه گام برداشته و برخلاف سیاست‌ها و منویات مقام معظم رهبری اقدامی انجام ندهند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات