یادداشت - ابوالقاسم علیزاده؛

نهضتی دیگر باید!

حجت‌الاسلام علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ، یادداشتی را با عنوان "نهضتی دیگر باید! " ارائه کرده است.
کد خبر: ۹۴۸۱۲۵۹
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
نهضتی دیگر باید!  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ یادداشتی را با عنوان "نهضتی دیگر باید! " ارائه کرده است.

در این یادداشت آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

نهضتی دیگر باید! (انقلاب سوم چاره کار است!)

مردم شریف ایران، پدران و مادران نگران، متدینین و جوانان باغیرت و باشرم و حیا، رویش های روزگار سلیمانی و حجی ها، همه شما دهه ی شصتی ها و هفتادی ها و هشتادی ها و نودی ها ...!

آن روز که آن پیر سفر کرده، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دومش خواند، به ما آموخت که رمز تداوم و جاودانگی نهضت الهی ۵۷، انقلاب هایی دیگر است. و البته بسیاری از ما در مکتب روح اللهی اش، به دلیل غفلت ها و ندانم کاری ها خوب شاگردی نکرده و اطاعتش ننمودیم.

"وداالذین کفروا لو تغفلون عن اسلحتکم و امتعتکم فیمیلون علیکم میله واحده" گرگان در کمین نشسته و دشمنان تشنه به خون شما، آرزوی شان غفلت شما از سلاح و داشته ها و متاع تان است تا بلا درنگ از کمین گاه بیرون آمده و هست و نیست شما را بر باد دهند.

مگر نشنیدید کلام هشدار گونه مولای مظلوم مان را که در خطبه ۲۷ نهج البلاغه فرمودند: "فوالله ما غزی قوم قط فی عقر دارهم الا ذلوا" قسم به خدا قوم و ملتی که اجازه دهد دزد نا بکار به حریم خانه اش وارد شود، و آنگاه در حریم خانه با او بستیزد تا بیرونش کند، گیرم موفق هم بشود، نیست مگر ذلیل. که عزت و شوکت از منظر مولا وقتی است که قلم پای خصم بیرون خانه همچون مرد غیور و دلیر میهن، حاج قاسم سلیمانی، شکسته شود.

مردم شریف ایران (مردان غیرتمند و زنان باوقار و پاک سرشت) حال که مسئولان و مدیران کشور را مصلحت اندیشی فرا گرفته است و حال که نهادهای فرهنگی اعم از حوزوی و دولتی را روز مرگی مفرط احاطه نموده است و حال که ملاحظات قابل تامل، فرایند تصمیم گیری را برای شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهادهای وابسته اش و مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای امنیت ملی، کُند نموده و ارباب رسانه و مدعیان فرهنگ و هنر را بیماری مزمن و دانشگاه و محیط های علمی و آموزشی را برخی اساتید و معلمان بی مسئولیت و ... احاطه کرده است؛ این آحاد مردم انقلابی و باغیرتند که باید مثل همیشه مراغب اوضاع بوده و در تکاپوی نهضتی دیگر از عزت و اقتدار و استقلال کشور هوشمندانه صیانت نمایند.

به راستی آیا زوزه گرگان گرسنه و در کمین نشسته را نمی شنوید و آیا چنگ و دندان نشان دادن لاشخور ها و کفتارها و کرکس ها را نمی بینید که منتظر لحظه غفلت و خواب رفتگی چوپان نماها و نگهبان نماها هستند. آیا قصه پر غصه ی گرگ و شبان را در قصیده شاعر بصیر از مفاخر زنانه این مرز و بوم (پروین اعتصامی) از یاد برده اید؟

آیا منتظرید آندلس دیگری رُخ دهد، یا که نقشه شوم و شیطانی استحاله، فاتحه افتخارات تمدن چندین هزار ساله کشور و میهن عزیزمان ایران را بخواند. کجایند خواص درد آشنا، کجایند تریبون داران شجاع، کجایند مردان بی ادعا ...

این عمار، این ابن التیهان و این ذوالشهادتین، و این نظرائهم ... کجایند مطهری ها تا باری دیگر صاحبان اندیشه های الحادی و مارکسیستی و ضد خدائی را افشا و رسوا نمایند، کجایند بهشتی ها که دوباره از ضرورت تحزب پاک و روش تحلیل بگویند و جهاد تبیین را برایمان تفسیر کنند، کجایند آیت ها و دیالمه ها که به دور روشن از شخصیت زدگی و اسیری میز و صندلی و مقام و اسکورت و محافظ، لرزه به اندام نفوذی های کثیف و روشنفکر نماهای بیمار و نوکر اجانب بیندازند، کجاست مفتح تا سراغی از وحدت حوزه و دانشگاهش بگیرد.

کجایند هاشمی نژادها و کامیاب های کمیاب که داد سخن بر آرند و افکار عمومی را از هجمه های مرموز دشمنان آگاه سازند، کجایند مشکینی ها و مصباح یزدی ها که دوباره برایمان درس اخلاق و تربیت و بصیرت بدهند و از حرم اهل بیت (س) جانانه و بدون تعارف و استخاره و ملاحظه دفاع کنند. کجایند شهدای محراب تا (ووثّقوا بالقائد فالتبعوه) را فریاد کنند.

حال می فهمیم که چرا امیر مومنان علی علیه السلام از سیاهی لشکریان بی خاصیت و پر مدعایش دل بریده بود و سفره دل را نزد شهیدانی همچون عمار پهن می کرد و از عمق جان آه سرد می کشید. (اوه علی اخوانی) خوش به حال عمارهایی که امام شان در فراغ شان بسوزد و ناله سر دهد و البته به خاطرات روزهای بودن شان خشنود باشد و افتخار کند، و آن ها را برادر خطاب نماید. (این اخوانی الذین رکبوا الطریق و مضوا علی الحق)

اگر در روزهای پر مخاطره ی فتنه جمل و صفین و نهروان فرمود: "من نام عن نصره ولیه انتبه بوطاه عدوّه" = کسی که به هنگام یاری امام و پیشوایش بخواب رود، قطعا با لگد دشمن بیدار خواهد شد. "ولی دیگر نه قیام توابین در خونخواهی از سیدالشهداء ثمری خواهد داشت و نه انتقام مختار و قیام مردم مدینه جز کشتار و خسارات غیر قابل جبران، عایدی ...

چه زیبا فرمود دیدبان تیز بین انقلاب که باید بموقع و به هنگام خطر، به پا خواست و کاری کرد و الا با ترک امر به معروف و نهی از منکر که همه جا را پلشتی فرا گیرد حتی اگر خوبان امت هم دعا کنند، فریاد دعای شان بالا نخواهد رفت و شنیده و اجابت نخواهد گردید!

انقلاب سوم در راستای بیانیه گام دوم، چه بسا مهمتر از انقلاب اول و دوم باشد. چه آنکه خصم دون با همه ی ابزار و گزینه های زیر میز و روی میزش و با همه تجربه سخت و نرمش اکنون به میدان آمده و چنگ و دندان نشان می دهد. با این تفاوت که اینبار در جنگ ترکیبی و فتنه ی چند لایه، مایوس از ظرفیت و استعداد خویش، به ظرفیت های تدارک دیده داخل کشورمان چشم دوخته است.

این بار به امید تجزیه ایران عزیز، اژدهایی هفت سر را پیش بینی کرده است. افسوس که به موقع هشدار، اشارت های دیدبان بصیر و بینا را جدی نگرفتیم، آن گاه که خاص و عام را مورد خطاب و از خطرها بیم داد.

خطر تهاجم، شبیخون، ناتو، ولنگاری و شبیخون فرهنگی ...

خطر لیبرال دمکراسی و انفعال و ارتجاع

خطر مذاکرات بی حساب و بی فایده

خطر نفوذی های بی سر و پا و پست

خطر مسجد و امام جماعت سکولار

خطر نفاق و دورویی

خطر آمریکا، سر همه فتنه ها و ناامنی های عالم

خطر سرویس های امنیتی و اطلاعاتی بیگانه از اسرائیل گرفته تا انگلیس و عربستان سعودی و ...

خطر فساد و اژدهای هفت سر غارتگر بیت المال

خطر بی مسئولیتی و ترک فعل و دوری از وجدان کاری و ...

خطر تضعیف روحیه جهادی و بسیجی و انقلابی

خطر استحاله فرهنگی و آموزشی و تربیتی (۲۰۳۰) و ...

مردم عزیز ایران!

اکنون وقت قیام است و جنبشی دیگر

قیام علیه ترویج بی حجابی و ولنگاری و بی بند و باری و آثار مخرب آن

قیام علیه فساد اخلاقی و سیاسی و فرهنگی و ...

قیام علیه بی حیایی و بی غیرتی

قیام علیه سلبریتی های بی درد و عیاش و شکم باره و قدرنشناس

قیام علیه زن و زندگی و آزادی غربی و شیطانی

قیام علیه بی بصیرتی و جهل و بی وجدانی

قیام برای احیای عقلانیت و گفتمان منطقی و اقناع کننده ی نسل جدید

قیام برای احیای امر به معروف و نهی از منکر

قیام برای بازگشت به سنگر اصلی انقلاب (مسجد)

قیام برای استحکام بخشی به فرهنگ دینی و جهادی و انقلابی

قیام برای قوام و ثبات بنیان خانواده

قیام برای فرزندآوری و جلوگیری از پیری جامعه

قیام برای جهاد تبیین و روشنگری و پاسخگویی به شبهات القائی

قیام برای ارتقاء ایمان و تقویت اتحاد و گسترش دامنه آگاهی و بصیرت دینی و سیاسی

قیام علیه شکاف های طبقاتی و درآمدهای نجومی

قیام برای خدمت صادقانه و بی منت و مبارزه با فقر و استضعاف و محرومیت

قیام علیه بیکاری و تورم و فرار مالیاتی

قیام برای اصلاح و تحول در نهادهای فرهنگی

قیام برای نهادسازی و دولت سازی تراز انقلاب

قیام برای خدا و در راه خدا و نجات بندگان خدا

به امید روزی که با تحقق وعده های الهی، بشریت تشنه امنیت و عدالت و پاکی، شاهد آثار و برکات "لیظهره علی الدین کله" باشد و در پناه حق، به قصد سجده شکر، پیشانی بر خاک سائیده و تجلی حقیقت ایمان و عمل صالح را، در دامنه ی دولت کریمه و جهانی مهدوی (عج) به نظاره بنشیند. انشاءالله

والسلام / ابوالقاسم علیزاده / ۳۰ آذر ۱۴۰۱

ارسال نظرات