جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

تاثیرگذاری حاج قاسم در دنیا مشهود است/ اندیشه سردار سلیمانی دفاع از هویت اسلامی بود

ساری-حجت الاسلام طیبی فر ولایت محوری و ولایت باوری را از ویژگی‌های شهید سلیمانی عنوان و بیان کرد: سردار سلیمانی غیر از دفاع از هویت اسلامی اندیشه‌ای دیگر نداشت و سال‌ها در کوی و برزن دنبال شهادت بود.
کد خبر: ۹۴۸۱۲۶۱
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

تاثیرگذاری حاج قاسم در دنیا مشهود است/ اندیشه سردار سلیمانی دفاع از هویت اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین طیبی‌فر» جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه شامگاه (سه شنبه) در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای استان مازندران و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یتیم نوازی را از ویژگی‌های بارز حاج قاسم دانست و اظهار داشت: حاج قاسم مقابل خانواده‌های شهدا رئوف بود، ولی برابر دشمن مقاوم بود.

حجت‌الاسلام طیبی فر با عنوان این که حاج قاسم دنبال شهادت بوده است، گفت: بیش از ۲۰ میلیون نفر در تشییع پیکر مطهر حاج قاسم شرکت کردند و امروز حاج قاسم رمز مقاومت و ایستادگی در جهان شده است.

تاثیرگذاری حاج قاسم در دنیا مشهود است/ اندیشه سردار سلیمانی دفاع از هویت اسلامی بود
جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه با عنوان اینکه اندیشه حاج قاسم سلیمانی امروز بر اندیشه و روان مردم حاکم شده است، تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که از کشور‌های مختلف دنیا برای زیارت گلزار حاج قاسم به ایران می‌آیند.

این مسئول با اظهار اینکه اثر حاج قاسم در دنیا مشهود است، ادامه داد: آن‌هایی که دست به جنایت زدند هر روز دلهره و هراس دارند و نگران آن هستند هر روز حادثه‌ای نظیر سلمان رشدی برای آنان رخ دهد.

حجت الاسلام طیبی فر ولایت محوری و ولایت باوری را از ویژگی‌های شهید سلیمانی عنوان و بیان کرد: سردار سلیمانی غیر از دفاع از هویت اسلامی اندیشه‌ای دیگر نداشت و سال‌ها در کوی و برزن دنبال شهادت بود.

جانشین نمایندگی، ولی فقیه در سپاه از حاج قاسم به عنوان دوستدار مردم در حوادث مختلف نظیر سیل و زلزله یاد کرد و اذعان داشت: ملت ایران در دفاع و پشتیبانی از رهبر انقلاب کوتاهی نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: برخی‌ها به چند نفر اراذل و اوباش و دروغ پرداز که برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی سرخوش هستند و فتنه گران حوادث مختلف از جمله سال جاری خیال می‌کنند می‌توانند به درخت تنومند انقلاب اسلامی ضربه زنند.

این مسئول افزود: امروز صدای آزادیخواهی از آفریقا، کشور‌های اسلامی و سایر مناطق بلند شده است و جبهه مقاومت توانمند شده است و امروز رژیم منحوس صهیونیستی دور خود را چهار دیواری و بتن آرمه کشیده است.

حجت الاسلام طیبی فر با اظهار اینکه جبهه مقاومت و حزب الله ایستادگی را به دنیا آموخته‌اند، گفت: سردار سلیمانی عاشق شهادت بود و شهادتش موجی را در کشور و جهان ایجاد کرده است.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه بیان کرد: شهادت حاج قاسم سبب ایجاد عظمتی در عراق شد که در تاریخ عراق بی‌سابقه بوده و در کشور ما نیز میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع این مرد بزرگ شرکت کردند.

وی با بیان اینکه کلمه و مکتب حاج قاسم رمز مقاومت و ایستادگی در جهان شده است، عنوان کرد: این رمز هر روز گسترش می‌یابد، زیرا حاج قاسم ولایتمدار و سرباز بود.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ملت ایران یکپارچه، باصلابت و با عظمت پشت سر رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و وظیفه خود را انجام می‌دهند، افزود: امروز صدای آزادیخواهی در گوشه و کنار جهان بلند شده است./صداوسیما

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها