کارگران نقش مهم و بسزائی در امر تولید، پیشرفت و خدمت بر عهده دارند

سرهنگ قورزایی گفت: کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند.
کد خبر: ۹۴۸۱۴۰۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳

سرهنگ پاسدار محمد قورزایی، مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، با اشاره به این مطلب که کارگران نقش مهم و بسزائی در امر تولید، پیشرفت و خدمت بر عهده دارند، گفت: کارگران قشر زحمت کش جامعه هستند و در سخت ترین شرایط در میدان حضور دارند.

وی در ادامه کارگران را بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی دانست و افزود: بی‌شک حیات ملت، جامعه و همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی بر گرفته از رشد و پویایی کارگران است.

مسئول بسیج کارگری وکارخانجات سپاه سلمان، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی )در خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه ،تصریح کرد: سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان ،از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در راستای حمایت از این قشر زحمت کش و آسیب پذیر در میدان حضور داشته و دارد .

وی ادامه داد: پیرو فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله )در راستای مواسات و همدلی با قشر آسیب دیده و آسیب پذیرجامعه از ابتدای شیوع بیماری کرونا کمک رسانی به خانواده کارگران نیازمند در قالب رزمایش کمک های مؤمنانه آغاز و الحمدالله تا به امروز با مومفقیت اجرا شده است.


مسئول سازمان کارگری و کارخانجات سپاه سلمان با اشاره به توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در رزمایش حیدریون در بین کارگران نیازمند، تصریح کرد: در تداوم رزمایش کمک های مومنانه و رفع محرومیت از اقشار کم درآمد،از ابتدای امسال ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در سطح استان سیستان و بلوچستان، بین قشر کارگری توزیع شده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار