خبرهای داغ:
به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی؛

یادواره سرداران و شهدای شهرستان سروستان و شهدای گروه توپخانه حضرت یونس (ع) برگزار شد

به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، یادواره سرداران و شهدای شهرستان سروستان و شهدای گروه توپخانه حضرت یونس (ع) در سالن ۹ دی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۴۱۸
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی یادواره سرداران و شهدای شهرستان سروستان و شهدای گروه توپخانه حضرت یونس(ع) با حضور مسؤلین و خانواده معظم شهدا و جانبازان و مردم شهید پرور سروستان در سالن ۹ دی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که با مداحی، روایتگری و همچنین شعر خوانی هادی فردوسی؛ شاعر پرآوازه سروستانی همراه بود، سردار کوشکی مدیر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس در سخنانی ضمن تقدیر از خانواده های معزز شهدا و تجلیل از مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم به ویژه حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: استاد شهدا قرآن، پیامبر و اهل بیت علیهم السلام بودند و شما خانواده های شهدا باید به خود و شهدایتان افتخار کنید.

وی افزود: امروزه هر جا نامی از اسلام برده می شود با نام شهید همراه است و شهدا پرچمدار اسلام در جای جای جهان هستند.

سردار کوشکی ضمن تقدیر از استقبال بی نظیر مردم ولایتمدار و شهید پرور سروستان از مجالس و محافل شهدا گفت: هیچکس از محفل شهدا خسته نمی شود و همه با جان و دل به سخنرانی ها و راوی گری ها درمورد شهدا گوش می دهند زیرا این محافل مخصوص صدیقین یا همان شهداست. امروز دفاع از کشور سخت تر از گذشته است و با جهاد تبیین میشود از این مرحله عبور کرد.

در انتهای برنامه مداح اهل بیت حاج کاظم محمدی به مدیحه سرایی پرداختند و محفل رو با اشعار حماسی و دینی نورانی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار