برگزاری یادواره شهدای مقاومت در شهرستان جاسک

یادواره شهدای مقاومت همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان شهیدشان با حضور فرماندار ،امام جمعه ،مدیران دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم درمسجد جامع جاسک برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۸۱۴۳۲
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جاسک؛ امام جمعه جاسک گفت: آن چیزی که باعث شد شهید سلیمانی تبدیل به مکتب شود و رهبری از مکتب سليماني نام ببرد، تفکرات این شخصیت برجسته است.
حجت الاسلام و المسلمین عباس ذاکری افزود: تفکرات شهید بزرگوار برگرفته از بیانات امام راحل بوده است،تفکراتی که باعث شد معنویت را در وجود ایشان نهادینه کند و حضور پرشور مردم در تشییع پیکر شهید بخاطر همین معنویتی بود که دارا بود.
ذاکری ادامه داد: سردار سلیمانی حفظ نظام و دفاع از نظام را از اوجب واجبات می دانست و آن را اولویت دار تر از نماز می دانست؛ چرا که اگر نظام و انقلاب نباشد نمازی هم در کار نخواهد بود و این وظیفه همگانی است برای زنده نگه داشتن نام و یاد این شهدا والا مقام اهتمام ورزید.
فرماندار شهرستان جاسک با تشکر از حضور پرشور مردم در تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در شهرستان‌ گفت: راه و مکتب حاج قاسم را باید سرلوحه زندگی خود قرار دهیم، چرا که مکتب حاج قاسم مکتبی کامل و جامع برای تمام جوامع است.
وی ادامه داد: در کنار آن با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری با توجه به موقعیت زمانی که در آن قرار داریم بیش از پیش در امورات خود پیاده کنیم، چرا که منافقان و مزدوران قصد برهم زدن این نظم و امنیت را دارند .
حجت الاسلام ذاکری افزود: فرهنگ ایثار و شهادت را باید در جامعه ترویج داد چرا که این فرهنگ موجب شکست ناپذیری کشور در مقابل دشمنان و بدخواهان این نظام خواهد بود فرهنگی است برگرفته از فرهنگ‌ عاشورایی و حسینی که دل هر دشمنی را به لرزه در می اورد.
در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا تجلیل شد.

ارسال نظرات