از برپایی ایستگاه صلواتی تا همایش ایثارگران در روستا اروانه

به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی همایش ایثارگران و موکب و ایستگاه صلواتی به همت خواهران و برادران بسیجی روستا اروانه در سرخه برپا شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۴۸۶
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت شهادت سردار سلیمانی موکب و ایستگاه صلواتی به همت پایگاه های مقاومت بسیج ولی عصر (عج) و نرجس خاتون (س) روستا اروانه در سرخه برپا شد.

احمد حافظی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشبه این برنامه در گفتگو با خبرنگاز ما اظهار کرد: با هدف گرامیداشت یاد و خاطر شهید سلیمانی آماده سازی موکب شهدا روستا و ایستگاه صلواتی توسط بسیجیان پایگاه انجام شد.

او افزود: همچنین در حاشیه برپایی این ایستگاه اجرای سرود توسط گروه سرود نونهالان و نوجوانان پایگاه و برنامه دمام زنی برپا شد.

فرمانده پایگاه بسیج ولی عصر (عج) در ادامه اضافه کرد: ماشین نویسی توسط نوجوانان و برگزاری پویش «عهد می‌ بندم» در ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های اجرایی در این برنامه بوده است.

حافظی گفت: در راستای تامین امنیت مردم دو تن از بسیجیان پایگاه در محل نگهبانی و اجرای گشت رضویون از ساعت ۷ شب الی ۶ صبح حاضر شدند.

او عنوان کرد: همچنین همایش ایثارگران روستا با دعوت از کلیه ایثارگران روستا اروانه در حسینیه و با حضور حسن رادمهر فرمانده حوزه مقاومت امام موسی بن جعفر (ع) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار