پويايي و نشاط و توسعه و سازندگي كشور به جمعيت جوان آن بستگي دارد

مرادی گفت: در حال حاضر يكي از مشكلات مهم كه با آن روبرو هستيم و در آينده ممكن أست گريبانگير جامعه و كشور شود موضوع جمعيت جوان كشور است اگر با همين روند پيش برويم در آينده جمعيت سالمندان و ميانسا‌لان در كشور زياد و خود تاثيرات زيادي در تمام موضوعات خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۸۱۵۰۲
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت، نشست بصيرتي با موضوع جهاد تبيين و جواني جمعيت در سالن جلسات معاونت فرهنگي دانشگاه و با حضور مديران و كاركنان معاونت به همت كانون بسيج جامعه پزشكي زابل برگزار شد.

 حجت الاسلام مرادي، از اساتيد حوزه و دانشگاه و دفتر نهاد رهبري در دانشگاه زابل در بحث جهاد تبيين و جوانب جمعيت به استناد سخنان مقام معظم رهبري مطالبي رو بیان کرد.

وی با اشاره به این مطلب كه در حال حاضر يكي از مشكلات مهم كه با آن روبرو هستيم و در آينده ممكن أست گريبانگير جامعه و كشور شود موضوع جمعيت جوان كشورميباشد، و اگر با همين روند پيش برويم در آينده جمعيت سالمندان و ميانسا لان در كشور زياد و خود تاثيرات زيادي در تمام موضوعات خواهد داشت.

 استاد حوزه و دانشگاه زابل ادامه داد: پويايي و نشاط و توسعه و سازندگي كشور به جمعيت جوان آن بستگي دارد و خانواده ها در اين بين نقش اصلي را خواهند داشت و اين پشتوانه بايد براي آينده حفظ شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار