فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

15دی ماه روز تجدید پیمان مردم دیار کهن ابرکوه با سکاندار انقلاب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به مناسبت 15 دی ماه در پیامی گفت: در سالروز این حضور غرور آفرین، مردم شهر قدیمی و کهن ابرکوه، با فکر نو و جوان خویش، عهد و میثاق خود را با رهبری معظم انقلاب تجدید می کنند.
کد خبر: ۹۴۸۱۵۰۵
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه مهدی ابرقویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به مناسبت 15 دی ماه و سالروز ورود پربرکت رهبر انقلاب به ابرکوه با ارسال پیامی این روز را گرامی داشت.

متن این پیام به این شرح است:

ابرکوه بیگانه با حضور مقام منیع ولایت نیست؛ حافظه ی تاریخی این امت 17آبان 195هجری شمسی و حضور با شوکت موکب رضوی در راه سفر به مرو را چونان در غلطانی در سینه پروریده و 15 دی ماه 1386هجری شمسی بار دیگر رایحه ی طیبه ی نزول اجلال علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء را در اذهان متبادر نمود چرا که ولایتمداران این سامان را پیوند ی عمیق با اهل بیت علیهم السلام است.

زمستان سرد 86 و سرمای استخوان سوز دی ماه در گرماگرم دیدار و شور شیرین استقبال از سلاله ی زهرای اطهر سلام الله علیها ذوب شد و قلب مالامال از عشق به رهبر این مردم خیابان ها را فرش قدوم کشتیبان انقلابمان نمود.

آن روز و آن حضور نگین درخشان جهان اسلام در رکاب خیل عظیم جمعیت پر شور که تاریخ دارالسعاده ی ابرکوه به خود ندیده بود فرصت بی نظیری بود که خیل عاشقان ولایت از شهرهای شمال فارس هم به سیل خروشان ابرکوهیان پیوسته و صحنه هایی خلق کنند که چشم هر زیبا بین و جان هر شیفته ای را جلا می بخشد.

در سالروز این حلاوت دیدار و این حضور غرور آفرین، مردم این شهر قدیمی و کهن بار دیگر بر عزم جزم خویش در بیعت با ولایت پای می فشرند و با فکر نو و جوان خویش دل های مطیع و محب ولایت خود،عهد و میثاق خود را با رهبری معظم انقلاب تجدید می کنند و با صلابت هرگونه اقدام در جهت تضعیف جایگاه رفیع ولایت را بر نمی تابند و کسانی که به فرموده ی قرآن(فی قلوبهم مرض)اند را به راه راست که همانا خط ولایت مطلقه ی فقیه است دعوت کرده و آنان که با فتنه گری راهی بجز فلاح و صلاح این مردم را می پیمایند بدانند که این ملت راهشان را از آنان جدا خواهد نمود.

ما با قدرت این شور و این شعور را ادامه داده تا وعده ی خلیفه اللهی خداوند در زمین محقق شود که فرمود: (ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین)
15 دی ماه 1401

ارسال نظرات