فرماندار ابرکوه:

15 دی 1386 برگ زرینی در تاریخ سیاسی و اجتماعی شهرستان ابرکوه

پانزده دی ماه سال یک‌‌هزار و سیصد و هشتاد و شش نقطه عطف و برگ زرینی در تاریخ سیاسی و اجتماعی شهرستان کهن ابرکوه می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۸۱۵۰۸
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، فرماندار ابرکوه، به مناسبت گرامیداشت ۱۵ دی، سالروز سفر پرخیر وبرکت رهبر معظم انقلاب به دارالسعاده ابرکوه پیامی صادر کرد. متن پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم

پانزده دی ماه سال یک هزار و سیصد و هشتاد و شش نقطه عطف و برگ زرینی در تاریخ سیاسی و اجتماعی شهرستان کهن ابرکوه می‌باشد.

سالروز سفر پُرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدّظلّه العالی) به این دیار آغازگر دوران تحول و پیشرفت و شروع طرح‌های عظیم عمرانی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی در دارالسعاده ابرکوه است.

با استعانت از درگاه الهی و همت و تلاش مسئولان در دولت‌های مختلف جمهوری اسلامی، اغلب مصوبات سفر رهبری نهایی شده و به ثمر رسیده است و با جدیت تمام به دنبال اجرایی شدن دیگر مصوبات تا پایان کار دولت مردمی هستیم.


اجرا و بهره‌برداری از چندین پروژه در سرفصل‌ها و محور‌های مختلف اعم از پروژه ملی راه آهن یزد- اقلید و انتقال آب به ابرکوه از جمله برکات و آثار شیرین سفر رهبر فرزانه انقلاب به دیار شهیدپرور ابرکوه هست که در کنار آن آثار معنوی بی شماری به همراه دارد.

تقویت روحیه خودباوری، وحدت و همدلی، مشارکت آحاد مردم و مسئولان در محرومیت زدایی، تلاش درجهت ساخت شهرستانی پیشرفته و برخوردار، تزریق روحیه شادابی و نشاط و اعتلای مودّت و برادری، از جمله دستاورد‌های عظیم سفر پُر برکت رهبر انقلاب اسلامی می‌باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۵ دی سالروز این سفر باشکوه و تاریخی، آرزوی سلامتی و تندرستی برای وجود با برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا که عزت امروز کشور مرهون ایثار و مجاهدت آنان، ایثارگران و خانواده هایشان می‌باشد از آحاد مردم انقلابی و مسئولان شهرستان انتظار دارم بیانات ارزشمند و گهربار ایشان را به مصداق چراغ روشن و نقشه راه در تمامی عرصه‌ها مدنظر داشته و در جهت آبادانی و پیشرفت شهرستان نصب‌العین خود قرار دهند.

والسلام
محمد هادی زارعزاده

ارسال نظرات