خبرهای داغ:
گردان یکم فاتحین حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) انجام شد:

بازدیدی صمیمانه و دوستانه از جانبازان آسایشگاه شهید مطهری

به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برنامه بازدید صمیمانه و دوستانه از آسایشگاه جانبازان با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان یکم فاتحین در آسایشگاه جانبازان شهید مطهری اصفهان انجام شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۶۰۲
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برنامه بازدید صمیمانه و دوستانه از آسایشگاه جانبازان با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان یکم فاتحین در آسایشگاه جانبازان شهید مطهری اصفهان انجام شد.

فرمانده گردان یکم فاتحین حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) در رابط به این خبر گفت: حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) جانباز کربلا یعنی معدن تمامی فضیلتها ومنبع همه کرامتها و خواستگاه جمیع مکارم وسجایای انسانی و تجلیگاه تمام ارزشها و آئینه تمام نمای همه اصالتها و والائیها، لذا در ایام سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رزمندگان وتعدادی از بسیجیان گردان با حضور در آسایشگاه جانبازان، از جانبازان عزیز حاضر در محل دیدار وگفتگوی دوستانه کردند.

لازم به ذکر است هدایا و یادبود هایی به پاس قدردانی زحمات و از خودگذشتگی بی مانند جانبازان عزیز کشور و شهرمان در دوران دفاع مقدس از طرف گردان یکم فاتحین حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) به این بزرگواران عزیز تقدیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار