خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کوثرالنبی(س) همدان خبر داد

برگزاری ۱۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته مقاومت در پایگاه‌های حوزه کوثرالنبی(س) همدان

همدان- فرمانده حوزه کوثرالنبی(س) همدان از برگزاری ۱۵ عنوان برنامه به مناسبت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت خبر داد‌.
کد خبر: ۹۴۸۱۶۳۴
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

هاجرپیله گین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: ۱۵ عنوان برنامه به مناسبت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت در پایگاه‌های حوزه کوثرالنبی(س) همدان برگزر می‌شود.

وی با اشاره به هدف برگزاری برنامه گفت: این برنامه‌ها با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی به همت بسیجیان حوژه کوثرالنبی (س) در سطح پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه کوثرالنبی(س) همدان شهید سلیمانی را شخصیتی جهانی عنوان کرد و گفت: محبوبیت این شهید عزیز همواره در دل آزادی خواهان جهان روز افزون خواهد شد زیرا ایشان در مسیر عدالت خواهی و مبارزه با ظلم از هيچ تلاشی دریغ نکرد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی گفت: این برنامه‌ها در راستای آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان با شخصیت سردار سلیمانی اجرا خواهد شد که از مهمترین آنها می‌توان به برگزاری یادواره شهدای مقاومت، برگزاری مسابقه وصیت نامه شهید سردار دلها، برپایی موکب، برپایی نمایشگاه و پخش نذری به یاد حاج قاسم اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات