خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی نیز نقش مهمی در امت سازی بیانیه گام دوم انقلاب داشته است.
کد خبر: ۹۴۸۱۶۴۶
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در مراسم سومین سالگرد شهادت عروج ملکوتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری که مبدأ آن سقوط رژیم ستم شاهی و مقصد آن نیز ظهور است، گفت: یکی از اهداف اصلی انقلاب ما ظهور است و اصل ظهور نیز با خداوند متعال است، وظیفه ما مقدمه‌سازی و تمدن‌سازی است و سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی نیز نقش مهمی در امت سازی بیانیه گام دوم انقلاب داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی در حوزه‌های دفاعی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و... نقش ایفا کرده است، گفت: حاج قاسم بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی را در جهان برای اسلام آورده است.

وی ادامه داد: نگاه و نگرش شهید سلیمانی نسبت به هرچیزی برای ما درس بزرگی است و منش و معرفت حاج قاسم بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری «شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب بود» و خصوصیاتی چون اخلاص و فداکاری و جهاد و خدمت در حاج قاسم سلیمانی بود که سردار سلیمانی را به یک مکتب تبدیل کرد.

هندی ورکانه افزود: امروز حاج قاسم سلیمانی الگوی تمام مردان غیور و زنان آزاده مسلمان است و از خداوند می‌خواهیم که همه ما بتوانیم ادامه دهنده راه مکتب سلیمانی باشیم.

* عزت ما در نگاه به ولایت است

امام جمعه شهرستان بهار نیز در این مراسم با تاکید بر معرفت به مکتب و آموزه‌های اهل بیت(ع) اظهار کرد: آنچه که باعث بقا انسان می‌شود، صفایی است که انسان در سایه بندگی و ولایت‌مداری و درس آموزی از اهل بیت(ع) و محبت بیکران الهی به آن می‌رسد و نهایت آن حیات طیبه و شجره طیبه می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا مصباح تصریح کرد: مرام و منش و کارهای جهادی که حاج قاسم انجام داد باعث شد تا حاج قاسم تبدیل به مکتب شود و امروز جهاد ادامه دارد، باب شهادت و جهاد باز است راه ابی عبدالله بسته نشده، امروز جهاد دفاع از ولایت، ساحت شهدا و امام شهداست.

وی عنوان کرد: مکتب حاج قاسم به فرموده مقام عظمای ولایت؛ مکتبی همه گیر با نگاهی همراه با رحمت و رافت و حسن ظن به الله  و خلق الله است.

امام جمعه شهرستان بهار افزود: اگر می‌خواهیم عزتمند باشیم، حریم و امنیت ما و عزتی که به واسطه امام شهدا برای ما حاصل شده است، حفظ شود این عزت ما در نگاه به ولایت است و عزت ما در همبستگی، انسجام، اتحاد و وحدت است و اینکه همه باهم یکصدا و مشت واحد هستیم و آنچه که دشمن ما است آن چیزی است که امنیت و شرف و عزت ما را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: باید در کنار هم برای انقلاب و نظام دغدغه داشته باشیم و مشتی گره کرده بر دهان ابرقدرت‌ها و ایادی کفر باشیم و از ندای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل و انگلیس و منافق»، لحظه‎ای کوتاه نیاییم.

در ادامه این مراسم میثاق نامه مکتب حاج قاسم سلیمانی به امضا مدیران، مسئولان، خانواده معزز شهدا و عموم مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان بهار رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات