فرمانده نیروی قدس سپاه ؛

شهید پور جعفری حلقه ارتباطی شهید سلیمانی با رزمندگان بود

سردار قاآنی افزود: شهید پور جعفری حلقه ارتباطی شهید سلیمانی با رزمندگان بود در واقع باید در کنار شهید سلیمانی به ستارگان پر فروغی که یاران حاج قاسم بودند نیز توجه شود.
کد خبر: ۹۴۸۱۶۹۳
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،  سردار اسماعیل قاآنی عصر امروز در محل گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: حوادث دی‌ماه امثال آمیخته با شهادت حضرت زهرا(س) بود، در این ماه دو مسأله مهم داشتیم که نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت و سیزدهم دی‌ماه سالروز شهادت قهرمان مقاومت بود، این مناسبت‌های دی‌ماه به عطر فاطمه زهرا(س) معطر شد.

این مقام مسئول افزود:  شهید سلیمانی سرمایه‌ای بزرگ برای ایران اسلامی بود و هر چه در مورد او گفته شود کم است، اما در کنار شهید سلیمانی افرادی بودند که مجاهدانه جهاد کردند، شهید پور جعفری همیشه یار و همراه شهید سلیمانی بود او ۴۰ سال در کنار شهید سلیمانی بود و هم برادر و هم یاور شهید سلیمانی بود و نقش پر رنگی در جبهه مقاومت داشت.

وی افزود: شهید پور جعفری حلقه ارتباطی شهید سلیمانی با رزمندگان بود در واقع باید در کنار شهید سلیمانی به ستارگان پر فروغی که یاران حاج قاسم بودند نیز توجه شود.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: یاد شهیدانی که در کنار حاج قاسم بودند و شهید شدند را گرامی می‌داریم شهید حسین پورجعفری، شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدا فداکارانه در کنار شهید سلیمانی برای موفقیت‌های جبهه مقاومت تلاش کردند.

وی گفت: شهدا مظهر اقتدار و عظمت مکتب اسلام و شیعه هستند و باید بیشتر از این شهدا گفته شود و جوانان را با آنها آشنا کرد.

وی بیان کرد: شهدا با تمام توان خود برای اقتدار و موفقیت انقلاب اسلامی تلاش کردند در واقع باید در ۲ بعد ویژگی شهدا را مورد توجه قرار داد اول ویژگی‌های ارزشمند آن هاست و دوم بعد ولایتمداری این شهدا است زیرا در پرتو ولایت راه سخت را انتخاب کردند و با صلابت پیش رفتند.

وی ادامه داد: شهدا در کنار مقابله با استکبار، آمریکا و اسرائیل از مسلمانان در سراسر عالم نیز دفاع کردند و در این راه جان خود را فدا کردند.

سردار قاآنی افزود: در واقع نظام اسلامی و انقلاب اسلامی درس با عزت زندگی کردن را به ملت‌ها داد و شهدا در این مسیر جلودار بودند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول سالهای گذشته هر تهدیدی را تبدیل به فرصت کرده است و این امر با مجاهدت‌های شهدا روی داده است از فلسطین تا یمن پرچم مقاومت برافراشته شده و انقلاب اسلامی الگوی ملت‌ها شده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره بر اینکه عرصه بر آمریکا در منطقه تنگ شده است گفت: شما می‌بینید که حزب الله لبنان به جایگاهی رسیده است که نه با تیراندازی بلکه با اقتدار در دو جلسه حق خود را در تقسیم مرزهای دریایی گرفت اما اگر این اقتدار نبود شاید باید سال‌ها جنگ رخ می‌داد. این روزها شما اقتدار و صلابت جبهه مقاومت را در منطقه به صورت مشهود می‌بینید.

وی مکتب شهید سلیمانی را مکتب عزت و اقتدار دانست و گفت: شجاعت در مقابل استکبار و زور گویی را می‌توانید در جبهه مقاومت ببینید.

وی گفت: در فلسطین هم رزمندگان در اوج اقتدار طی سال‌های اخیر هستند. در جنگ اخیر در فلسطین فقط یک گروه با اسرائیل وارد جنگ شد و در نهایت رژیم صهیونیستی درخواست آتش بست کرد.

ارسال نظرات