حجت الاسلام بیگدلی:

حل مشکلات امروز جامعه نیاز به گفتمان و هم افزایی بیشتر دارد

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:امروز شاهد برخی مشکلات در جامعه هستیم که راه حل آن گفتمان و هم افزایی میان مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۹۴۸۱۷۱۱
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱

حل مشکلات امروز جامعه نیاز به گفتمان و هم افزایی بیشتر دارد

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ همایش هادیان سیاسی با حضور دکتر علی نیکزاد؛ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه، سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان جمعی از مسئولین استانی در زنجان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش هم افزایی بیشتر میان هادیان سیاسی است، اظهار داشت:پرسش و پاسخ در راستای اهداف دولت در سال آینده بویژه معیشت مردم که امروز یکی از دغدغه‌های اقشار مختلف مردم جامعه است از دیگر اهداف برگزاری این همایش می‌باشد.

حجت الاسلام بیگدلی گفت:این همایش برای پاسخ به سوالات مهم و مطرح جامعه در خصوص صنعت خودرو سازی، صنایع و معادن کشور، کارخانجات و سایر موارد برگزار شده است که خواهان آن هستیم دکتر طاهری، نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی به سوالات و شبهات پاسخ دهند و روشنگری کنند.


وی با بیان اینکه سوال بیشتر هادیان سیاسی ما در خصوص فضای مجازی است، افزود:امروز شاهد آن هستیم که در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی لطمه دیده ایم متاسفانه تاکنون اقدامات سازنده‌ای در این زمینه صورت نگرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطر نشان کرد:چرا امروز سلبریتی‌ها مالیاتی پرداخت نمی‌کنند در حالی که قشر زحمت کش ما کارگران مالیات می‌دهند و این یکی از سوالات ما هادیان سیاسی است که امیدواریم در این زمینه اقدامات سازنده‌ای صورت بگیرد.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه برخی از قوانین در حوزه قوه قضائیه مربوط به دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد:این قوانین نیاز به بازنگری دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه تا کنون به دستاورد‌های بزرگی رسیده ایم که قابل تقدیر است، گفت:توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از دستاورد‌ها می‌باشد که امروز نیاز به تبیین و روشنگری دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار