تکریم مادران وهمسران شهدای شهراهرم

حجت الاسلام حسینی در روز تکریم مادران وهمسران شهدا که در مسجدقائم آل محمد(عج)اهرم برگزارشد گفت:این روز یادآور بردباری و استقامت مادران و همسران شهدای مسلمین از صدر اسلام تا امروز است.
کد خبر: ۹۴۸۱۷۹۲
|
۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازتنگستان،حجت الاسلام حسینی درسالروز وفات ام البنین(س)وروز تکریم مادران وهمسران شهدا که در مسجدقائم آل محمد(عج)اهرم برگزارشد گفت:انسان در مقابل مادران و همسران شهدا شرمنده می شود چرا که این بزرگواران، بصیرت و ولایت مداری را از حضرت ام البنین (س) به خوبی آموخته اند.

حجت الاسلام حسینی درادامه ضمن تسلیت به مناسبت  سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا افزود:ان شاءالله خداوند توفیق ادب، بصیرت و ولایت مداری را به همه ما عنایت کند و برگزاری چنین مجالسی برای گرامی داشت شهدا و مادران و همسران شهدا بسیار ارزنده است چرا که این عزیزان، همسران و فرزندانشان را در راه حفظ اسلام و وطن تقدیم انقلاب کردند و این صبوری ها و بردباری هایی که مادران و همسران شهدا دارند واقعاً قابل تقدیر و تحسین است.

وی به ولایت پذیری حضرت ام البنین (س)اشاره کرد وتأکید داشت:در بزرگواری و ولایت پذیری حضرت ام‌البنین(س) همین نکته کافی است که پس از شنیدن خبر شهادت فرزندش؛ جویای سلامتی سیدالشهدا(ع) شد و این جمله را تکرار می‌کرد که فرزندانم و هر آنچه زیر آسمان کبود است به فدای حسین(ع).

قاضی دادگستری شهرستان تنگستان درپایان اظهار داشت: انسان در مقابل مادران و همسران شهدا شرمنده می شود چرا که این بزرگواران، بصیرت و ولایت مداری را از حضرت ام البنین (س) به خوبی آموخته اند. انشاءالله بتوانیم دین خود را نسبت به شهدا و خانواده های آنها ادا کنیم و مدیون آنها نباشیم و از آنها غافل نشویم.

درپایان این مراسم از مادران وهمسران شهدای شهر اهرم تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات