خبرهای داغ:
همدان-جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه حاج قاسم دنبال شهادت بود، گفت: بیش از ۲۰ میلیون نفر در تشییع پیکر مطهر حاج قاسم شرکت کردند و امروز حاج قاسم رمز مقاومت و ایستادگی در جهان شده است.
کد خبر: ۹۴۸۱۸۳۰
|
۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین طیبی‌فر در سی‌اُمین یادواره ۱۱۰ شهید شهر لالجین و سومین سالگرد شهدای مقاومت و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مصلی امام خمینی (ره) شهر لالجین برگزار شد، با بیان اینکه این یادواره به پاس رشادت‌های شهدای گرانقدر این شهر برگزار شده است، اظهار کرد: این مراسم مزین به نام شهدا و خانواده‌های شهدا است که باید از همه عزیزانی که هرساله برای تشکیل یادواره شهدا تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: یاد شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا و ثواب آن کمتر از شهادت نیست و این یادواره امسال مصادف با سالگرد شهادت سردار و سرباز اسلام حاج قاسم سلیمانی است، کسی که سال‌ها زندگی خود را برای فداکاری در راه اسلام و انقلاب گذاشت.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ولایت فهم بودن، ولایت باور بودن، ولایت یاور بودن و ولایت‌مدار بودن را از ویژگی‌های بارز سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: زندگی حاج قاسم بر زندگی ولایت می‌چرخید و در تبعیت از فرامین ولایت قدمی عقب ننشست و در دفاع از این جایگاه با هیچ حزب و جناح و فردی مماشات نداشت .

وی به نحوه شهادت این اسطوره بزرگ اشاره کرد و افزود: سردار سلیمانی به دست شقی‌ترین افراد روی زمین که حتی آنها را نمی‌شود انسان هم نامید به شهادت رسید.

طیبی‌فر با بیان اینکه ولایت محوری و ولایت باوری از ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی است، افزود: سردار سلیمانی با فرماندهی خود امنیت را به منطقه برگرداند و با معرفی ایشان به عنوان فرمانده سپاه قدس چهره مقاومت در سپاه تشکیل شد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در سپاه قدس رژیم صهیونیستی را به ذلت کشاند، گفت: حاج قاسم در جنگ سی و سه روزه کاری کرد که اسرائیل مجبور به تسلیم شود و پذیرفتند که مقاومت در منطقه قادر است در مقابل تمام رژیم‌های پوشالی آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی با کمترین امکانات اما با اتکال به قدرت لایزال الهی قدر ت های دروغین را به زانو درآورد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در ادامه گفت: حاج قاسم به همراه نیروهای جبهه مقاومت و فرمانده عزیز و دوست داشتنی سردار شهید همدانی بستری را فراهم کرد، سوریه‌ای که ۸۰ درصد آن به دست داعش افتاده بود با فرماندهی درست از دستان پلید داعشیان نجات پیدا کند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم دنبال شهادت بود، افزود: بیش از ۲۰ میلیون نفر در تشییع پیکر مطهر حاج قاسم شرکت کردند و امروز حاج قاسم رمز مقاومت و ایستادگی در جهان شده است.

طیبی‌فر گفت: اندیشه حاج قاسم سلیمانی امروز بر اندیشه و روان مردم حاکم شده است و امروز شاهد آن هستیم که از کشورهای مختلف دنیا برای زیارت مزار مطهر این شهید نستوه و بین المللی، حاج قاسم به ایران می‌آیند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات