خطیب موقت جمعه اردل؛

سردار دلها بهترین و کامل ترین الگوی برای مردم و مسئولان

نماز عبادی سیاسی جمعه اردل در دهه ی مقاومت با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم و در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۹۳۰
|
۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه موقت اردل، با سفارش به تقوای الهی و قرائت "يا أَيُّهَا النّاسُ إِنّا خَلَقناكُم مِن ذَكَرٍ وَأُنثىٰ وَجَعَلناكُم شُعوبًا وَقَبائِلَ لِتَعارَفوا ۚ إِنَّ أَكرَمَكُم عِندَاللَّهِ أَتقاكُم ۚ إِنَّ اللَّهَ عَليمٌ خَبير"گفت:خداوند در سوره مبارکه الحجرات آیه۱۳می فرماید"ای مردم  ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ اینها ملاک امتیاز نیست، گرامی‌ترین شما نزدخداوند با تقواترین شماست".

حجت الاسلام عینعلی علی پور،افزود: حسن خلق،ادب، تربیت فرزندان صالح توسط پدر و مادر و تربیت و آموزش نسل جوان در مدارس، دانشگاهها، حوزه های علمیه از مصداق تقوا الهی است.

خطیب موقت جمعه اردل ادامه داد: بهترین کامل ترین الگوی برای مدیران،مسئولان و آحاد جامعه، مردمیدان حاج قاسم سلیمانی است که به همگان به صورت عملی آموخت که با اخلاص و مدیریت و برنامه ریزی امورات، تلاش جهادی،  اعتماد به وعدهای الهی حتما موفقیت حاصل می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، با تسلیت وفات حضرت ام البنین علیها السلام گفت: ام البنین علیها السلام از زنان کم نظیر دنیای اسلام است که چهار فرزندش از جمله پرچمدار قیام عاشورا،ساقی طفلان کربلا حضرت ابوالفضل علیه السلام در رکاب امام زمانشان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با فداکاری فراوان به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام علی پور افزود: در هر برهه ای، مسئولین وقتی انقلابی و جهادی عمل کردند موفق بودند حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در زمان ناصر الدین شاه، ما مردبزرگی مثل امیر کبیر را داشتیم که در افق دیدش استکبار ستیزی، وطن دوستی و اسلام دوستی بود و در زمینه فرهنگی و عمران و آبادانی، ایجاد نظم در کشور و مبارزه با فسار خدمات زیادی انجام داد ولی این مرد انقلابی و جهادی به دست افرادی که چشم دیدن موفقیت های ایشان را نداشتند در حمام فین کاشان به شهادت رسید،

امام جمعه موقت اردل، گفت: مسئولین و مدیران با مطالعه زندگی نامه امثال امیرکبیر،شهیدان آیت الله دکتر بهشتی، رجایی ، باهنر و سردار دلها حاج قاسم عزیز و ... امیدوارانه و مجاهدانه به مردم خدمت کنند.

ارسال نظرات