همایش بزرگ یاوران حاج قاسم

در سالن شیرودی شهرستان زرند برگزارگردید

همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دلها ،همایش بزرک یاوران حاج قاسم با حضور جمعی از مسئولین، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم با سخنرانی سردار کریمی پور، مشاور حاج قاسم در سپاه قدس در سالن شیرودی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۹۷۸
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:همزمان با سومین سالگرد شهادت سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همایش یاران حاج قاسم با حضور جمعی از مسئولین، خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم با روایتگری سردار کریمی پور، هم رزم ومشاور حاج قاسم در سپاه قدس و مداحی کربلایی کدخدایی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و سردار جبهه مقاومت در سالن شیرودی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم:سردار حاج عباس ایرانمنش راوی دفاع مقدس و رئیس شورای شهر زرند در این جلسه ضمن قدردانی از حضور همه مدیران و مسئولین نظامی و انتظامی شهرستان گفت:باید با حاج قاسم سلیمانی عهد ببندیم و با مستضعفین همراه و همیار باشیم
وی با اعلام اینکه همه به صداقت و با تقوایی حاج قاسم سلیمانی ایمان داشتند گفت:او راه خدا و شهدا را انتخاب و در راه این عزیزان نیز به شهادت رسید.
وی افزود حاج قاسم با رحلت امام خمینی (ره) پای امام و رهبری ایستادند و با اعلام اینکه اگر همه در یک طرف و رهبری در یک سو باشد من پای رهبری و ولایت می‌مانم.
وی تصریح کرد:او با ولایت پذیری و قرارگرفتن در کنار امام و رهبری با دفاع از اسلام و ائمه اطهار پرداخت و سرافراز شد.
وی افزود:امیدواری همه ما در کنار یکدیگر بتوانیم خدمات خوبی به شهروندان و شهداء ارائه نمائیم.
در ادامه این مراسم:سردار تهامی یادگار دفاع مقدس گفت:مکتب سلیمانی ادامه راه امام و شهداء بوده است.
وی در این نشست با اعلام اینکه راه امام و شهدا به مکتب شهید سلیمانی ختم شد است گفت:افرادی میخواستند راه و رسم و اسلام را از جامعه و دنیا حذف نمایند که با سد مقاومی به نام شهید سلیمانی روبرو شدند و شکست خوردند.
سردار تهامی افزود:مکتب سلیمانی مبارزه با داعش را در دستور کار خود قرار دادو توانست ان‌ها را نابود کند چرا که داعش را افرادی بوجود اوردند که با اسلام و رسول الله و امام خمینی (ره) مخالف بودند گفت:امریکا و اسراییل مخالفان اصلی نظام ایران ومکتب سردارشهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند.
وی کرمان را مرکز مقاومت دانست: و با اعلام اینکه این شهید برای ما افتخار است گفت:هر چند حاج قاسم سلیمانی، شهیدشده است، ولی نمی‌دانند که سلیمانی زنده‌تر و سربلند‌تر از همیشه شده است
وی خواستار گرفتن انتقام خون همه شهیدان از صدر اسلام تا کنون و حتی اینده شدند و اظهار داشت: انتقام شهید سلیمانی زمانی محقق خواهد شد که امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ظهور کند.
وی در پایان از برگزار کنندگان این مراسم قدردانی و اظهار امیدواری کرد با تلاش همه نهاد‌ها و ادارات بتوانیم ادامه دهنده خوبی برای شهداء باشیم
دکتر عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اعلام اینکه بیش از ۴۳سال از نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد گفت:اثار حیات پربرکت حاج قاسم سلیمانی را در این سه سال که از شهادتشان می‌گذرد مردم جهان بیشتر حس می‌کنند.
وی افزود: ما باید نگرشی به افرینشی به خود داشته باشیم گفت:ما باید راه و روش حاج قاسم سلیمانی را دنبال نماییم تا به اهداف خود برسیم
نماینده مردم زرندوکوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت:امریکا و اسراییل غاصب قصد و هدفشان نابودی اسلام است که ما وظیفه داریم که با جهاد تبیین و گفتمان‌های انقلابی مردم را به این امر آشنا نماییم.
وی روشنایی و گام برداشتن در مسیر حاج قاسم سلیمانی را باعث خنثی شدن فتنه فتنگران دانست و افزود:همه ما باید تلاش کنیم و کوشش نماییم تا در مسیر حق و حقیقت طریق راه نماییم.
دکتر شریعتی اظهار امیدواری کرد همه ما پشت مقام معظم رهبری گام برداریم و از رهروان راستین امام و رهبری و منتظر واقعی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشیم.

ارسال نظرات