خبرهای داغ:
به مناسبت روز مقاومت و هفته تکریم از مادران و همسران شهدا، انجام شد:

دیدار با خانواده شهید تفحص "محمد پازوکی طرودی" از مخترعان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

به مناسبت هفته مقاومت و روز تکریم از مادران و همسران شهدا، مسئولان کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن شهرستان واستان سمنان به همراه جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با حضور در منزل خانواده شهید محمد پازوکی طرودی با خانواده ایشان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۸۲۰۰۵
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان در این دیدار با بیان اینکه تکریم از خانواده شهدا، کسب فیض و ادای دین به مقام شامخ آنان است، گفت: خداوند را بابت توفیق حضور در منزل این شهید نخبه و فعال عرصه تولید و صنعت سپاسگزاریم.

سرهنگ دهرویه نیز در این دیدار، با بیان اینکه شهادت مسیری است که انسانهای ارزشمند بطور آگاهانه انتخاب می کنند، افزود: شهید طرودی با دارا بودن ۱۰۰ اختراع، از شهدای نابغه و مخترع است که برای خدمت به خانواده شهدا و خوشحالی آنان، توانست با تلاش و فعالیت فراوان و اختراع دستگاه تفحص، کمک بزرگی جهت بدست آوردن اثری از شهدا، نماید.
وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت از داست دادن یک انسان مفید و عرض تبریک به مناسبت نائل شدن به مقام والای شهادت، به خانواده آن شهید والا مقام، گفت: شهدا مایه افتخار این ملت هستند و خانواده های آنان نیز برای تربیت چنین انسانهایی که تا پای جان در برابر هدف و اعتقاد خویش ایستادگی می کنند، محترم و قابل تقدیر می باشند.

قادری مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان نیز در دیدار با خانواده شهید پازوکی ضمن تکریم مادر این شهید والا مقام، مادران شهدا را آموزگاران درس های انسان ساز، برشمرد و افزود: مادران شهدا با شجاعت خود به فرزندانشان درس شهامت داده اند و با آموختن درس ایثار و فداکاری به آنان، زمینه را برای فداکاری فرزندانشان در راه خدا، فراهم نموده اند.

گفتنی است: شهید محمد پازوکی طرودی از مخترعان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و سازنده دستگاه جسد یاب"شهید یاب" دستگاه تشخیص دهنده ویروس، باکتری و انگل در بدن به وسیله سیگنال می باشد و ۱۰۰ اختراع به نام ایشان ثبت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار