پیام تسلیت سپاه ثارالله در پی عروج مادر شهیدان دریجانی

فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پی درگذشت مادر شهیدان دریجانی پیام تسلیتی صادر کرد
کد خبر: ۹۴۸۲۰۴۸
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

به  گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پی درگذشت مادر شهیدان دریجانی پیام تسلیتی صادر کرد

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر دریجانی

سلامٌ علیکم

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه کردند، در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «رزمخواه دریجانی مادر گرامی سرداران شهید معزز «ذبیح الله و جعفر دریجانی » اسوه ایمان، صبر و استقامت در ایام سومین سالگرد شهادت سپهبدپاسدارشهیدحاج قاسم سلیمانی، و همزمان با روز وفات ام البنبن(س)،سختی و بار این مصیبت را دوچندان کرد.

بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدای والامقام، ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان، نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. به یقین از دست دادن مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند، بسیار غم‌انگیز است.

اینجانبان از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت داریم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

سرتیپ دوم پاسدار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

علی عرب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان

ارسال نظرات
آخرین اخبار