خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

اخلاص در عمل از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود

همدان-مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: اخلاص در عمل از ویژگی‌های بارز سردار بزرگ، شهید حاج قاسم سلیمانی است.
کد خبر: ۹۴۸۲۰۵۸
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در جمع هیئت قرآنی کارکنان و وابستگان نمایندگی ولی فقیه که به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های بارز و شاخص سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: اخلاص درعمل از صفات بارز این سردار بزرگ، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: شهید سلیمانی با گفتار و اعمال مخلصانه خود توانست بر قلوب اقشار مختلف مردم نفوذ کند و تشییع باشکوه ایشان در سراسر کشور نشان از این خلوص نیت و تواضع و مردمی بودن ایشان بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان دوری از اخلاص را موجب تسلط شیطان بر انسان‌ها دانست و گفت: اگر انسان‌ها در کارهای خود اخلاص در عمل را سرلوحه خود قرار ندهند شیطان بر آنها مسلط خواهد شد و کار برای خدا نخواهد بود و بر قلب و دل افراد موثر نخواهد افتاد.

وی در پایان تمسک به قرآن را تنها راه نجات انسان‌ها از ضلالت و گمراهی برشمرد و افزود: قرآن کتابی است آسمانی که تمسک به آن انسان‌ها را به اعمال نیک  هدایت و از گمراهی و غفلت باز می‌دارد.

اخلاص در عمل از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار