اردوی راهیان نور یکی از روش‌های مؤثر در جهاد تبیین در گام دوم انقلاب است

نکوئی گفت: اردوهای راهیان نور می‌تواند الگوی موفق و حماسه‌ انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید، آینده و جوانان جامعه باشد.
کد خبر: ۹۴۸۲۰۷۴
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان

 

 

 

 سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: کاروان راهیان نور فرماندهان، بسیجیان و اعضای شوراهای پایگاههای بسیج ادارات کل استان سیستان وبلوچستان با حضور در گلزار شهدای زاهدان ضمن تجدید میثاق با شهدا، با بدرقه سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد جانشین اقشار سپاه سلمان عازم بازدید از مناطق عملیاتی خلیج فارس شدند.

وی با تأکید بر اهمیت راه‌اندازی اردوهای راهیان نور افزود: فرصت‌ها را باید غنیمت شمرد، ما کسانی را داشتیم که در این راه رفتند و برای کشور ما زحمت کشیدند بویژه در این شرایط کنونی که حضور بسیجیان در بسیاری از صحنه‌های دفاع از انقلاب و اسلام بسیار لازم و ضروری است .

سرهنگ نکوئی بیان کرد: راهیان نور یکی از روش‌های مؤثر در جهاد تبیین در گام دوم انقلاب است، اردوهای راهیان نور می‌تواند الگوی موفق و حماسه‌ انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید، آینده و جوانان جامعه باشد.

مدیر سازمان بسیج ادارات  و کارمندان سپاه سلمان ادامه داد: راهیان نور نقش مهمی در پیشبرد انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و تحقق اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس با آرمان‌های شهدا خواهد داشت.

گفتنی است در این اردو بیش از 32 نفر از کارمندان بسیجی به استعداد 1 دستگاه اتوبوس به مدت 5 روز از مناطق عملیاتی فارس و هرمزگان بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات