یادواره شهدای روستای راهدار شهرستان دشتستان برگزار شد

یادواره شهدای روستای راهدار شهرستان دشتستان با حضور مسئولین و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۱۰۲
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مراسم یادواره شهدا روستای راهدار از توابع شهرستان دشتستان با حضور با شکوه مسئولین و آحاد مردم برگزار شد.
حجت الاسلام جوشقانی مدیر موسسه «روایت سیره شهدا» در محفل شبی با شهدا اظهار داشت: مادران شهدا با آشنا نمودن این عزیزان برای ارتباط گیری صمیمانه با خدا، ائمه اطهار (ع) و آشنایی با آموزه‌های دین اسلام، زمینه‌ساز رسیدن آن‌ها به مقام شهادت شدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانی به نقش مادران در تربیت فرزندان خود برای دفاع از آموزه‌های اسلام و وطن تاکید کرد و راهکار محافظت فرزندان در برابر آسیب‌های اجتماعی را آشنایی فرزندان با سیره شهدا دانست.
وی اظهار کرد: سردار سلیمانی مظهر یک تفکر بود و نگرش او در مقابل نگرش مادی گرایانه و غرب گرایانه بود، وی توانست واقعیت خودش را به بهترین شکل ممکن در رویارویی با قدرت‌های غربی و منطقه‌ای متجلی کند و مانع تحقق اراده غرب در ساقط کردن حکومت سوریه و ناامنی در عراق شود.
این مقام مسئول عنوان کرد: حاج قاسم یک مکتب بود و همه ما باید راه آن شهید بزرگوار را ادامه دهیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانی تصریح کرد: شهدا به ما آموختند که این دنیا پایدار نیست و همه ما متعلق به عالم دیگری هستیم و هنر شهدا این بود بر سر هر دو راهی دنیا و آخرت، خدا را در نظر داشتند.
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه شهدا از مال و هوا‌های دنیوی دل کندند و برای آسمانی شدن پر گشودند، ابراز کرد: ما بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم و تا قیامت مدیون خون شهدا و جانفشانی و ایثار این عزیزان هستیم.
جوشقانی با تاکید بر اینکه باید خدا را در زندگی خود پررنگ کنیم و همواره با او انس و ارتباط برقرار کنیم، افزود: با فرهنگ جهاد و ایثار عطر و بوی خدا در زندگی ما جاری می‌شود.
وی در ادامه روایت‌هایی را از زندگی شهدا در قبل و پس از شهادت عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار