خبرهای داغ:

از دیوار نویسی معابر تا برپایی برنامه ورزشی در روستا مومن آباد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستا مومن آباد در سرخه از برگزاری برنامه ورزشی فوتسال و دیوار نویسی معابر در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۲۱۵۳
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت دیوار نویسی و زیبا سازی معابر روستا مومن آباد در سرخه به همت گروه جهادی شهید کاظم عاملو پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستا انجام شد.

همچنین در راستای برنامه های اجرایی در این پایگاه مقاومت کلاس فوتسال با نوجوانان این پایگاه به همت مسوول تربیت بدنی پایگاه برگزار شد.

غیبی نژاد فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج با اشاره به اهمیت ورزش برای سلامتی اظهار کرد: در این پایگاه متناسب با رده های سنی بسیجیان برنامه های متنوع ورزشی همچون فوتبال، فوتبال دستی و دارت با هدف افزایش شور و نشاط و بالا بردن سلامت جسمانی نوجوانان و جوانان برگزار می شود و خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی بسیجیان همراه بوده است.

او افزود: با اجرای برنامه های ورزشی در سطح پایگاه های مقاومت می‌توان به هدف جذب حداکثری بسیجیان دست یافت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) ادامه داد: هدف از برگزاری مسابقات فوتسال ارتقا آمادگی جسمانی و ایجاد شور و نشاط در بین بسیجیان و همچنین کشف استعداد نخبگان ورزش بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار