توزیع بیش از ۸۵۰ تن گوشت قرمز منجمد در بازار خوزستان

به منظور تعادل در قیمت‌ها، توزیع بیش از ۸۵۰ تن گوشت قرمز منجمد در بازار خوزستان آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۲۱۱
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱

علی رحم کریمی، معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به آغاز طرح توزیع گوشت قرمز منجمد از امروز در بازار خوزستان اظهار کرد: از نظر فراوانی و کشتار روزانه گوشت قرمز گرم با کمبودی در بازار مواجه نیستیم ولی طی یک ماه اخیر این محصول افزایش قیمت داشته است.

وی افزود : برای کنترل قیمت این محصول توزیع گوشت منجمد قرمز در دستور کار قرار گرفته است و بیش از ۸۵۰ تن از این محصول از امروز در بازار خوزستان توزیع می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت : مباشران شرکت‌ها پس از معرفی می‌توانند گوشت قرمز منجمد مورد نیاز را از شرکت پشتیبانی امور دام دریافت کنند تا با اجرای این طرح گوشت قرمز در بازار استان قیمت متعادل تری داشته باشد.

وی افزود : بر اساس آمار جوجه‌ریزی ماه گذشته و فراوانی مرغ کشتار روز علاوه بر تامین بازار با مازاد تولید مواجه هستیم و در حال حاضر بیش از سرانه مصرفی تولید و با قیمت زیر نرخ مصوب در حال توزیع است.

کریمی با اشاره به اینکه نرخ مصوب فعلی ۶۳ هزار تومان است عنوان کرد: در خوزستان مرغ کشتار روز با قیمت بین ۵۱ تا ۵۳ هزار تومان به فروش می‌رسد و در ماه‌های آینده با کمبود این محصول مواجه نیستیم.

وی افزود: مرغ منجمد مورد نیاز استان توسط شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تامین شده و فعلا نیازی به توزیع مرغ منجمد در بازار استان نیست.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار