معاون سازمان فضای مجازی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) :

امروز تمام تلاش دشمن مقابله با مکتب سلیمانی است

معاون سازمان فضای مجازی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) گفت: مصداق های قدرت مکتب سلیمانی شکست داعش ، تسلیح یمن، موشک باران عین الاسد و آزادسازی عراق و سوریه از دست تکفیری ها است.
کد خبر: ۹۴۸۲۲۳۱
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  بهارستان ،   معاون فضای مجازی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در یادواره شهدای امنیت شهرک قلعه میر شهرستان بهارستان عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران به واسطه   مدافعان امنیت و حاج قاسم عزیز تولید کننده قدرت در منطقه و بویژه در خاورمیانه بوده و یکی از موفقیت های این مکتب ، شکست داعش است.

سروان پاسدار احمد بوربور افزود: حاج قاسم سلیمانی ثابت کرد این مکتب و انقلاب اسلامی فرد محور نیست و بعد از شهادت ایشان همه دیدند که پایگاه عین الاسد در اولین قدم چگونه با خاک یکسان شد.

 

وی   افزود: دیدید که دنیا چگونه به یک قهرمان را احترام می‌ گذارد ، دیدید که قاتلانش چگونه به گوشه ای خزیده اند و هر جایی که ما وارد جنگ با آمریکا و رژیم صهیونیستی شدیم با مشت محکمی از سوی مدافعان امنیت روبه‌رو شدند.

بوربور  تصریح کرد: همه مردم و دشمنان در تشییع باشکوه  سردار والامقام و عزیز حاج قاسم سلیمانی دیدند که مردم انقلابی و بصیر با چه عشق و علاقه ای به استقبال او آمده بودند. در پایان مراسم از چهار خانواده شهید والامقام قدردانی به عمل آمد.

 

خبرنگار: مهدی موسی خانی

ارسال نظرات