خبرهای داغ:
خواسته اساتید بسیجی استان قم؛

وزارت خارجه اهانت نشریه شارلی ابدو را پیگیری کند

بسیج اساتید دانشگاه‌های پیام نور و قم با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند: وزارت خارجه باید نسبت به تنبیه و تذکر به مقامات ذی ربط فرانسوی، برای جلوگیری از ادامه این اهانت‌ها و نفرت پراکنی‌ها اقدام کند.
کد خبر: ۹۴۸۲۲۶۸
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۶

وزارت خارجه اهانت نشریه شارلی ابدو را پیگیری کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بیانیه بسیج کانون بسیج اساتید دانشگاه و بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان قم در محکومیت انتشار کاریکاتورهای موهن نشریه فرانسوی علیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

یکبار دیگر به بهانه آزادی بیان و در پی یک اقدام بسیار سخیف، نشریه فرانسوی موهن شارلی ابدو نسبت به انتشار کاریکاتورهایی از مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران دریکی از شماره های اخیر خود همراه با تصاویری موهن وعبارتها و کلمات توهین آمیز اقدام کرد.

این نشریه موهن در گذشته نیز با اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) دشمنی خود با دین و ارزش های دینی را نشان داده و این اقدامات نشانگر استفاده ابزاری از اصل آزادی بیان است. این عمل زشت وغیر انسانی بر طبق اصول و موازین حقوق بین الملل هتک حرمت شخصیتها و ملتها و راه اندازی کارزار ناسزاگویی، دروغ پراکنی و نفرت افکنی بوده و مصداق بارز نقض حقوق بشر می‌باشد.

 بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان قم ضمن محکومیت شدید این اقدام هتاکانه نشریه شارلی ابدو، قویا انتظار دارد تا وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نسبت به تنبیه وتذکر شدید به مقامات ذی ربط فرانسوی، برای جلوگیری از ادامه این اهانتها و نفرت پراکنیها اقدام و تا حصول نتیجه پیگیری نماید.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار