در مراسمی که به مناسبت دهه مقاومت و بصیرت برگزار شد از ۱۰۰ رزمنده و جانباز ۱۰ درصد دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستانی در سالن همایش فرمانداری میبد تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۲۸۹
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، سومین مرحله تجلیل و قدردانی از رزمندگان دفاع مقدس با حضور حجه الاسلام اعرافی امام جمعه موقت شهرستان، سرهنگ برزگر جانشین ناحیه بسیج میبد، حجه الاسلام و المسلمین حسین عزیز نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میبد، رئیس بنیاد شهید میبد، دهقانی معاون سیاسی فرماندار، مهندس بهارستانی شهردار میبد و حجه الاسلام فاضلی رئیس دفتر امام جمعه میبد برگزار گردید.
در ابتدای مراسم سرگرد بهشتی مجری این برنامه ضمن عرض خوش آمدگویی به میهمانان این برنامه از ویژگی‌های بارز شهید حاج قاسم سلیمانی گفت و از خدمات و رشادت‌های این شهید عزیز همانند رزمندگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس برشمرد.
حجت الاسلام اعرافی در این مراسم از اجر و پاداش اخروی و دنیوی عزیزان ایثارگر گفت و افزود: شما سرمایه‌های بزرگ برای کشور هستید، اجر رزمنده بسیار در قرآن آمده است شما عزیزان زمانی که تمام دنیا در مقابلتان بود حزن و اندوهی نداشتید و مصداق استقامت بودید و مصداق بارز آیه وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا هستید.
در ادامه از خصوصیات شهید سردار سلیمانی نیز گفتند و افزودند شهید سردار سلیمانی معجزه الهی بود برای انقلاب و مردم ما. ایشان همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند دارای مقام فوق العاده‌ای است و این که ایشان را مالک اشتر میخوانند این است که همانند مالک در کنار حضرت علی (ع) بود
این است مصداق بارز استقامت و همه ما باید از این شهید عزیز الگو بگیریم.
در پایان از رزمندگان و جانبازان با اهدا لوح و هدیه‌ای تقدیر و قدردانی گردید.

ارسال نظرات