خبرهای داغ:

از برپایی محفل انس با قرآن تا گشت محله محور در روستا افتر در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) افتر از برگزاری محفل انس با قرآن کریم و گشت محله محور بسیج در جهت بزرگداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۲۳۱۹
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت برنامه های متنوعی به همت پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه برگزار شد.

حمید حمیدی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های اجرایی در طول دهه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت و بزرگداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی فضاسازی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) انجام شد.

او افزود: همچنین مراسم پر فیض و معنوی دعای ندبه همراه با قرائت زیارت عاشورا و دعای عهد در مسجد صاحب الزمان (عج) روستا با استقبال پرشور اهالی روستا و بسیجیان برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) در ادامه اضافه کرد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور بسیجیان پیشکسوت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها از دیگر برنامه های اجرایی بسیجیان در این پایگاه مقاومت بوده است.

حمیدی خاطرنشان کرد: همچنین گشت محله محور بسیج در راستای ایجاد نظم و آرامش در محله های روستا با استقبال پرشور بسیجیان اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها