محکومیت اهانت روزنامه شارلی ابدو به مقام معظم رهبری توسط دانشکده علوم قرآنی شاهرود

شاهرود_ دانشکده علوم قرآنی شاهرود بیانیه‌ای در محکومیت اهانت روزنامه شارلی ابدو فرانسوی به مقام معظم رهبری صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۸۲۳۶۹
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

محکومیت اهانت روزنامه شارلی ابدو به مقام معظم رهبری توسط دانشکده علوم قرآنی شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، ریاست، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی شاهرود در پی اهانت روزنامه شارلی ابدو فرانسوی به مقام معظم رهبری بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:
بایمه تعالی
اهانت وقیحانه استکبار جهانی توسط نشریه مزدور و هتاک فرانسوی به ساحت، ولی امر مسلمین جهان و نائب امام مهدی (عج) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) که به علت عصبانیت از نزدیک شدن لحظه به لحظه نابودی جریان استکبار در منطقه و شکست پروژه اغتشاشات در ایران که با حمایت استکبار، غرب و آل سعود صورت پذیرفت. بار دیگر دوستداران انقلاب و ملت فهیم و بصیر ایران و مسلمانان جهان را خشمگین ساخت.
بدون شک این اقدام شنیع که در اتاق فکر رسانه‌های غربی و برای ضربه زدن به باور‌ها و ارزش‌های دینی و اعتقادی و انحراف افکار عمومی از معارف مکتب نورانی اسلام و اهل بیت (ع) طراحی شده و نشان از سقوط شدید فکری، اعتقادی و انحطاط اخلاقی غرب دارد. این اهانت وقیحانه استکبار به ساحت، ولی امر مسلمین، نتیجه عکس خواهد داشت و شکی نیست که انحطاط جبهه باطل به سرکردگی استکبار جهانی نزدیک است.
ریاست، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی شاهرود، همراه با ملت هوشیار و بصیر ایران این اقدام شنیع نشریه هتاک و رسوای فرانسوی را به شدت محکوم کرده و ضمن انزجار و خشم شدید از اینگونه اقدامات نفرت انگیز، دولت فرانسه را مسئول عواقب این اهانت بی شرمانه علیه مقدسات مسلمانان جهان می‌داند و از مجامع بین المللی خواستار رسیدگی به این مسئله و برخورد قاطع با عوامل این اقدام می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار