خبرهای داغ:

حضور گروه جهادی شهید سیاهکالی بسیج خواهران صدیقه کبری (س) در دهستان طرود شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ به همت گروه جهادی شهید حمید سیاهکالی مرادی حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) سپاه ناحیه شاهرود اردوی جهادی در دهستان طرود شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۳۷۴
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج، به همت گروه جهادی شهید حمید سیاهکالی مرادی حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) سپاه ناحیه شاهرود اردوی جهادی در دهستان طرود شاهرود برگزار شد.
معصومه صفری فرمانده حوزه با بیان اینکه این اردوی جهادی به مناسبت سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت و مقاومت برگزار شد، افزود: در این اردوی جهادی برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، آموزشی و تبیینی اجرا گردید.
او با برشمردن اقدامات انجام شده، گفت: برگزاری کلاس آموزشی سلاح در روستا‌های طرود و سطوه، نقاشی با هیجان و شادی آفرین تمثال سردار حاج قاسم توسط کودکان روستای طرود، کلاس آموزشی ریاضی و رفع اشکال و آموزش کاردستی و نقاشی برای کودکان در روستای طرود و سخنرانی جهاد تبیین با موضوع پشت پرده اغتشاشات اخیر در کشور برگزار شد.
فرمانده حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) شاهرود خاطر نشان کرد: حضور در مدارس دخترانه طرود و نشست صمیمی با مدیران و معلمان و کادر مدرسه و والدین دانش آموزان در سه مقطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم و دعوت از آنان برای شرکت در مراسم گرامیداشت سردار و کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های متنوع گروه جهادی انجام پذیرفت.
صفری ادامه داد: از زحمات فرمانده پایگاه خانم کلانتری و خانواده محترمشان و اهدای هدیه سردار سلیمانی در روستای طرود و فرمانده پایگاه خانم صالحی و خانواده محترمشان و اهدای هدیه سردار سلیمانی در روستای سطوه انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها