برگزاری شیفت ایثار در رزمایش حیدریون شهرستان ایرانشهر

شیفت ایثار در نیروگاه بخار شهرستان ایرانشهر با حضور 140 کارگران و جهادگران بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۴۳۶
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازایرانشهر، سرهنگ پاسدار محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر با اشاره به برگزاری شیفت ایثار در نیروگاه بخار شهرستان با حضور کارگران و جهادگران بسیجی گفت: در رزمایش حیدریون و برگزاری شیفت ایثار در نیروگاه بخار ۱۴۰ نفر جهادگران حوزه کارگری در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

سرهنگ هراتی ادامه داد: با توجه به نشست هفته گذشته با فرمانده حوزه بسیج کارگری و هیئت رییسه نیروگاه بخار شهرستان جهت هر چه بهتر برگزار شدن رزمایش شیفت ایثار هماهنگی های لازم را انجام دادیم.

وی افزود: بیشتر شرکت ها و کارخانجات شهرستان به صورت خودجوش در این رزمایش حضور داشتند و بصورت شیفت های ۱۲ ساعته به کار مشغول بودند

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: در این میان با تدابیرمقام معظم رهبری و با همدلی مومنانه و دستور اجرای رزمایش سراسری در این زمینه ما در نیروگاه بخار با همکاری هیأت مدیره کارخانه ، سپاه و بسیج ،نهاد های جهادی برآن شدیم تا بسی هوشمندانه تر از پیش بتوانیم از تمامی ظرفیتهای موجود استفاده نموده و همه دست به دست هم دهیم و برای پیشرفت جامعه گام های بلندی برداریم.

وی در ادامه گفت: امیدواریم در این شرایط ، انسجام موجود در رزمایش ایثارحفظ شود و ما نیز در گروه های جهادی تمام عزم و جزم خود را در حفظ و جاری بودن این امر خداپسندانه و رفاه حال کارگران با عزت بکار گرفته و می گیریم.

این مسئول در آخر سخنان خود افزود:به نوبه خود و عضو کوچکی از جامعه از تمامی عزیزان که همراه و همدل بودند نهایت قدردانی و سپاسگزاری دارم.

ارسال نظرات