خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام شمس:

امروز حاج قاسم در دل‌های همه عدالت خواهان زنده و جاوید است

همدان- یکی از خادمیاران آستان قدس رضوی شهرستان ملایر گفت: احساس خطر دشمن از سلیمانی زنده از شهید سلیمانی به مراتب کمتر بود و امروز حاج قاسم در دل‌های همه عدالت خواهان زنده و جاوید است.
کد خبر: ۹۴۸۲۵۰۵
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر با همکاری سپاه ناحیه ملایر و کانون خدمت آستان قدس رضوی اقدام به برگزاری نشست کتابخوان همراه با رونمایی از کتاب «در مکتب حاج قاسم» کرد.

یکی از خادمیاران آستان قدس رضوی شهرستان ملایر در این مراسم شهید سلیمانی را هنرمندی برجسته دانست و اظهار کرد: شهادت هنر مردان خدا است و افتخار و کسب مدال شهادت در دنیا بالاترین نیکی‌ها است که زیباترین هنر ایشان است.

حجت الاسلام علیرضا شمس با اشاره به ویژگی‌های شهید سلیمانی گفت: از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به عشق همیشگی به شهادت، تربیت حقیقی در مکتب اسلام و امام خمینی(ره)، مجاهدت دائمی، اخلاص، روحیه انقلابی‌گری، شجاعت همراه با تدبیر، حساسیت شدید به حدود شرعی، معنویت‌گرایی، ولایت‌مداری و... اشاره کرد.

وی افزود: بی‌دلیل نیست که یک جهان با شهادتش تحت تاثیر قرار گرفت و به راستی احساس خطر دشمن از سلیمانی زنده از شهید سلیمانی به مراتب کمتر بود و امروز حاج قاسم در دل‌های همه عدالت خواهان زنده و جاوید است.

مریم هنرجو مسئول کتابخانه  دانشجو ملایر نیز در ادامه به معرفی کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم»، سعیده موسی زاده کتابدار کتابخانه ولایت به معرفی کتاب «سلام حاج قاسم» و جلال اصلاحی از اداره شهرستان به معرفی کتاب «سلیمانی عزیز» پرداختند.

در ادامه مراد طاهرنیا از شاعران شهرستان و مدیر مسئول نشریه فرهنگ ملایر به قرائت اشعاری در مورد شخصیت برجسته شهید سلیمانی پرداخت و از کتاب «در مکتب حاج قاسم» رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار