با حضور فرمانده سپاه الغدیر یزد:

مزار شهید سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در بهاباد گلباران شد

فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه شهید امیر حسین قربانی یکی از نخبه‌های استان یزد بود که برای ادامه تحصیل به خارج از کشوررفته بود افزود: شهید قربانی یک نخبه‌ى علمى به تمام معنا بود.
کد خبر: ۹۴۸۲۵۳۷
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد،در آئینی همزمان با سقوط هواپیمای اوکراین تنها شهید استان یزد "دانشجوی نخبه شهید امیر حسین قربانی" با حضور فرمانده سپاه الغدیر، مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه درسپاه الغدیر، فرمانده سپاه بهاباد مسئولان شهرستان اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، قبر دانشجوی نخبه شهید امیر حسین قربانی غبارروبی و گل افشانی شد.

سردارزارع کمالی همزمان با سالروز سقوط سانحه هواپیمای اوکراین وشهادت دانشجوی نخبه شهید امیر حسین قربانی درآئین غبارروبی مزارشهید امیر حسین قربانی از شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراین در بهاباد در حاشیه این مراسم در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم وامنیت و شهداس سانحه سانحه سقوط هواپیمی اوکراین با بیان اینکه، عزت، اقتدار و امنیت را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: شهدا در هر زمانی که آمده‌اند جامعه را عطرآگین و برکت و رحمت را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورده‌اند.

وی امنیت و آرامش ایران اسلامی را ثمره خون شهدا توصیف و گفت: اگر جانفشانی و ایثار شهدای عزیز ما نبود، بدون شک با توطئه دشمنان و کینه‌ای که آنان از نظام و ملت ایران دارند کشور ما همچون سوریه و افغانستان می‌شد.
فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه شهید امیر حسین قربانی یکی از نخبه‌های استان یزد بود که برای ادامه تحصیل به خارج از کشوررفته بود افزود: شهید قربانی یک نخبه‌ى علمى به تمام معنا بود.
وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی واعتقادی شهید قربانی اضافه نمود: شهید قربانی دنیا و مقام برایش مهم نبود؛ نان و نام برایش مهم نبود او فقط با اخلاص و با ایمان بود.
سردار زارع کمالی با اشاره به اینکه همرنگ شدن با خدا و اخلاص همراه با توکل یکی از رموز ماندگاری شهدا در طول تاریخ بوده است افزود: امنیت و آرامش امروز جامعه و کشور را مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدا هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار