سردار زهرایی در نشست طرح‌ کرامت محلات:

باید میدان‌دار رسیدگی به معضلات حاشیه‌نشینی باشیم

مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: با این نگاه که حاشیه شهرها برای انقلاب باقی بمانند، باید میدان‌دار رسیدگی به معضلات حاشیه‌نشینی باشیم.
کد خبر: ۹۴۸۲۵۷۴
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

سردار محمد زهرایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی صبح امروز در نشست توجیهی طرح‌ کرامت محلات اظهار کرد: در این مقطع از تاریخ که دشمن در جنگ ترکیبی تمام داشته‌های خود را به میدان آورده، باید تلاش خود را در جهاد تبیین، خدمت و امید آفرینی انجام دهیم.

وی افزود: ویژگی بارز شهید سلیمانی، کار خدا را انجام‌دادن بود که در مقطعی که کیان ایران اسلامی در خطر بود، کار خدا یعنی دفاع از اسلام و ولایت را انجام داد.

سردار زهرایی گفت: اگر از بنده حقیر سوال شود که کار خدا در حال حاضر چه کاری است، می‌گویم: دفاع تمام قد از ولایت. 

وی تاکید کرد: پنجره فرصت در شرایط کنونی، فقط «خدمت» است و حتی جهاد تبیین هم باید از دریچه خدمت عبور کند. خدمت هم باید شفاف، صادقانه و برای حل مسائل مردم باشد. برای بسیج و دولت انقلابی، مسئله مردم باید اهمیت داشته باشد. 

سردار زهرایی با اشاره به بحران آب در کشور گفت: اکنون یکی از بحران‌های موجود در کشور، بحران آب است. الحمدالله قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در طرح‌های «آبخیز تا جالیز» در زمینه‌ آب شرب و آب کشاورزی، اقدامات مناسبی را انجام داده است. وی عنوان کرد: یکی از بحران‌های آینده، حاشیه‌نشینی است که در کنار حاشیه‌نشینی، مشکلاتی نظیر طلاق، اعتیاد، سقط جنین و یا اغتشاش ایجاد می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی بر لزوم شناسایی محلات حاشیه شهر و مطالعه روی آن‌ها تاکید کرد و گفت: با این نگاه که حاشیه شهرها باید برای انقلاب باقی بمانند، باید به معضلات این مناطق رسیدگی شود. ما باید میدان‌دار رسیدگی به معضلات حاشیه‌نشینی باشیم.

ت-۹۶۰۶

انتهای  یپام/

ارسال نظرات