فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد از اهدای یک باب منزل بدون اجاره بها و سفر کربلا به مادر شهیدان مختارزاده به همت یک خیر مشهدی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۲۶۵۳
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد اظهارکرد: در ایام متعلق به وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران شهدا برابر هماهنگی انجام شده به همت فرمانده حوزه ۷مقداد این ناحیه در معیت مسئول دفتر نمایندگی ناحیه و فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی شهید هاشمی نژاد مشهد ضمن دیدار و سرکشی و تقدیر از مادر شهیدان مختارزاده، مشکلات این خانواده عزیز و معزز که فرزندان رشیدش را تقدیم نظام و آرمان های انقلاب اسلامی کرده نیز احصا شد.

سرهنگ پاسدار محمد هادی قوی پنجه ادامه داد: در این دیدار صمیمی با توجه به استیجاری بودن مسکن خانواده شهید به همت یکی از خیرین مشهدی یک باب منزل بدون اجاره بها (رایگان) و همچنین یک سفر زیارتی کربلا به مادر شهید هدیه داد.


در ادامه این دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقداد با بیان رشادت ها و فداکاری های مادران شهدا و نقش آفرینی آنان در تربیت سربازانی جان برکف که مایه برکت و امنیت و پیروزی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بودند، خاطر نشان کرد: سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی ایران همین جوانانی هستند که با فدا کردن جان خود آرامش و امنیت امروز را برای مردم به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام کشتگر، حضور جوانان حزب اللهی، مومن، بصیر و انقلابی امروز که در مواجهه با جنگ نرم دشمنان در دفاع از ارزش ها و آرمان های دینی و اخلاقی قد علم کردند را ادامه نسل همان جوانان اول انقلاب دانست و تصریح کرد: این به دست نمی آید مگر تربیت عالی و مومنانه مادران این مرز و بوم و در بین آنها مادران شهدا سرآمد و منشا این رشادت ها هستند.

وی یاد آور شد: یاد و خاطره آن ها همیشه تداعی گر مادر شهیدان عاشورا حضرت فاطمه ام البنین سلام الله علیها بود که به حق روز رحلت این اسوه رشادت و فداکاری به نام روز تکریم مادران شهدا نام گذاری شده است که امروز هم با جمعی از سبزپوشان سپاه اسلام توفیق حضور و شرف یابی خدمت مادر شهیدان مختاززاده را پیدا کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها