خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان خبر داد

اصلی‌ترین رکن قوام جامعه حفظ بنیان خانواده است/برگزاری جشن میلاد کوثر با حضور۶۰ زوج جوان در همدان

همدان-مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان گفت: اصلی‌ترین رکن قوام جامعه حفظ بنیان خانواده است که معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدف قرار دادن این رکن سعی در به انحراف کشیدن جوانان و نوجوانان ما دارند.
کد خبر: ۹۴۸۲۷۰۷
|
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

مریم رزجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به سبک زندگی حضرت زهرا(س) اظهار کرد: زندگانی کوتاه اما پر مغز دختر پیامبر اسلام(ص) دارای شاخصه‌های فراوانی است که برخی از شاخصه‌ها از مقام عصمت این بانوی بزرگ سرچشمه می‌گیرد که ما نمی‌توانیم از آن الگوگیری کنیم اما برخی دیگر برای جامعه ما به خصو بانوان درس‌های زیادی دارد و در راستای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی بسیار راه گشا است.

وی به بحث تربیت فرزند اشاره کرد و افزود: فرزندآوری و تربیت فرزند از جمله چالش‌های زندگی امروز ما است زیرا آینده جامعه ما را رقم خواهد زد، تربیت فرزند در زندگی حضرت صدیقه طاهره (س) بر مبنای آموزه‌های قرآنی صورت می‌پذیرفت.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان بیان کرد: ابعاد فردی و اجتماعی زندگی حضرت دارای ویژگی‌های بارزی است به طوری که ایشان در بعد فردی همسری فداکار و مادی مهربان بود و در عین حال هر زمان که نیاز به حضور در اجتماع برای تبیین مسائل و وقایع بود، با حفظ حریم‌ها وارد می‌شد و روشنگری می‌کرد که حضور این بانوی بزرگ جلوی درب خانه مهاجرین و انصار برای یادآوری بیعت با امیرمومنان علی (ع) در غدیر خم تنها نمونه‌ای از آن است.

وی گفت: زندگی ساده و دور از تجملات حضرت برای زوج‌های جوان ما الگویی شایسته است، اگر سطح توقعات طرفین در زندگی مشترک پایین باشد و در مقابل اهداف معنوی در زندگی گسترش یابد، رضایت از زندگی نیز به تبع آن زیاد می‌شود و آمار طلاق کاهش می‌یابد.

رزجی با اشاره به نقشه شوم دشمنان برای بی بندوباری و گسترش فحشا در جامعه گفت: اصلی‌ترین رکن قوام جامعه حفظ بنیان خانواده است که معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدف قرار دادن این رکن از طریق مسموم کردن فضای مجازی سعی در به انحراف کشیدن جوانان و نوجوانان ما دارند.

وی به برنامه‌های هفته زن اشاره کرد و گفت: تبيين عفاف و حجاب، تاكيد بر جايگاه و نقش زنان در نظام جمهوري اسلامي، تجليل از مادران نمونه، بهره‌گيري از توان و ظرفيت فرهنگيان فرهيخته، ترویج ازدواج آسان، کارگاه سبک زندگی اسلامي و کارگاه فرزندآوری از جمله برنامه‌های هفته زن است که با هدف گسترش فرهنگ و سيره فاطمي در جامعه اسلامي، معرفي الگوهاي اسلامي و انقلابي براي زنان مسلمان و انعكاس دستاوردهاي زنان پس از انقلاب اسلامي صورت می‌گیرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان با اشاره به دیگر فعالیت‌ها و برنامه‌ها در هفته زن گفت: برگزاري جشن ميلاد كوثر در ۲۰۰ پايگاه مقاومت خواهران، برپايي ۵۰۰ جشن ميلاد فاطمي در مساجد، حسینیه و بقاع متبرکه بسيج محلات، کارگاه و مشاوره قبل از ازدواج، برپایی نمایشگاه، تجليل از مادران و همسران شهدا، دیدار از خانواده شهدا، کارگاه فرزندآوری طرح ایران جوان بمان، تجليل از زنان موفق وسرپرست خانوار، افتتاح کارگاه مشاغل خانگی  از مهم‌ترين اين برنامه‌ها است که به همت بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت انجام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جشن میلاد کوثر با عنوان مادر عصمت با حضور۶۰ زوج جوان به همراه برگزاری مراسم عقد آنان با حضور آیت  الله شعبانی در روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه در سالن ابن سینا ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، این مراسم با برپایی نمایشگاه، تجليل از زوج‌های جوان، کارگاه مشاوره و... همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات