نشست روشنگری به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت در پایگاه حضرت مریم(س) حوزه شهیده افضل شهرستان مهرستان باسخنرانی حاج آقاوحیدخوش رو مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه سپاه مهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۸۲۸۹۵
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، حجت الاسلام وحیدخوش رو، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در نشستنهضت روشنگری که با حضور خواهران بسیجی در این شهرستان برگزار شده بود، به تبیین ایام دهه بصیرت پرداخت وگفت: برهمه ما واجب است که این ایام الله ها را در تاریخ انقلاب اسلامی زنده نگه داریم، چراکه جبهه باطل تلاش میکنداین ایام انکارشود و یا حداقل به فراموشی سپرده شود.

وی در ادامه با تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت صدیقه طاهره حضرت زهراسلام الله علیها و روز زن افزود: شخصیت حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای جامعه ما در تمام ابعاد ازجمله شوهرداری، تربیت فرزند، حضور در صحنه های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی می باشد.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ادامه داد: امروز دشمن تلاش میکند حجاب را که بعنوان میراث گرانبهای حضرت زهرا(س) به مارسیده است را ازجامعه  بگیرد و به نوعی زنان و دختران ما را از سیره بزرگان دین دور کند، لذا برهمه شما واجب است که از این سنگرمهم بخوبی پاسداری کنید.

ارسال نظرات