توجه به نیازهای دانش آموزان در طرح تربیتی بسیج ضروری است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود بر ضرورت شناخت نیاز‌های دانش آموزان در اجرای اثرگذار طرح‌های تربیتی بسیج در مدارس تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۸۲۹۵۸
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در نشست مربیان طرح‌های تربیتی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در محل این حوزه با تقدیر و تشکر از زحمات مربیان تربیتی، با اشاره به حوادث اخیر و اتفاقات رخ داده بر مخاطب شناسی و نیاز سنجی دانش آموزان در اجرای اثرگذار برنامه‌های تربیتی بسیج تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم با رفتار خود دانش آموزان را جذب نماییم و در این مسیر باید شبانه روزی تلاش کنیم.
وی با اشاره به جهاد تبیین و توجه به این مهم در دانش آموزان بر روشنگری و بصیرت افزایی نسل نوجوان و جوان جامعه تاکید کرد و خواستار توجه ویژه به این مهم شد.
سرهنگ پاسدار سیدمهدی شاکری فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایمان نیز در این نشست با بیان اینکه طرح‌های تربیتی شهید فهیده و شهید عزیز اللهی و شهید محمدی در هشت مدرسه ابتدایی و متوسطه اول و دوم شاهرود و بیارجمند اجرا می‌شود به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخت و در ادامه مربیان به بیان برنامه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند و در ئایان با اهدا لوح تقدیر از زحمات آنان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار