رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر ساله در سطح کشور افکارسنجی انجام می‌دهیم. مردم عزیز ما در خباثت و دشمنی آمریکا، نظرات روشنی داشته و دارند. بر اساس برآورد این نظرسنجی‌ها، در دشمن شناختن آمریکا و متجاوز دانستن رژیم صهیونیستی، سیر نزولی نداشته‌ایم.
کد خبر: ۹۴۸۲۹۶۴
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

دشمن‌شناسی مردم سیر نزولی نداشته است/مرجعیت باید با رسانه‌های انقلابی باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در نشست راهبردی و هم‌اندیشی بسیج رسانه اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی عصری جدید را در تاریخ بشریت رقم زد. اگرچه در‌خصوص تاریخ غرب، مقطع رنسانس را عصر جدید می‌دانند اما چون کنشگران آن دوره خود را بی‌نیاز از هدایت الهی دانستند، کار بشر را به جایی رساندند که بسیاری از مشکلات امروز، ناشی از حوادث رنسانس است.

وی افزود: کنشگران رنسانس در میان کشورهای اسلامی، طمع و سلطه و در بین خودشان، بحران معنویت را به وجود آوردند. سردار سلیمانی گفت: عصر انقلاب اسلامی، عصر فرهنگ و هنر و ادب و رسانه است. اگر جنگ ترکیبی دشمن می‌خواهد سرعت پیشرفت انقلاب اسلامی را کُند کند، به‌خاطر اهمیت آغاز انقلاب اسلامی به‌عنوان دوره‌ای جدید در تاریخ بشریت است.

وی با اشاره به نقش رسانه در حرکت عظیم انقلاب اسلامی در جهان تاکید کرد: موضوع عصر جدید بشری و تاثیر انقلاب اسلامی در آینده، جای مطالعه و بررسی بسیار دارد. اگر دشمن تلاش کرده به رسانه‌های خود، مرجعیت و به رسانه‌های انقلاب اسلامی انزوا بدهد، باید در مقابل ما نیز طرح‌هایی داشته باشیم تا مرجعیت، با رسانه‌های انقلابی باشد.


سردار سلیمانی با بیان اینکه خوشبختانه اعتقادات ملت ایران بسیار عمیق است افزود: هر ساله در سطح کشور افکارسنجی انجام می‌دهیم و در این نظرسنجی‌ها، مردم عزیز ما در خباثت و دشمنی آمریکا، نظرات روشنی داشته و دارند. بر اساس برآورد این نظرسنجی‌ها، در دشمن شناختن آمریکا و متجاوز دانستن رژیم صهیونیستی، سیر نزولی نداشته‌ایم. وی گفت: مردم ما دشمن‌شناسی بالایی دارند. مولفه‌های روشنی، مثل پایبندی به ولایت فقیه و نظام اسلامی را در نتایج افکار سنجی‌مان داشتیم.

سردار سلیمانی افزود: نظرات مردم نسبت به مشکلات معیشتی و اقتصادی متفاوت بود که ما نیز با مردم موافقیم و
و در بسیج، برای حل مشکلات در قالب طرح‌های بزرگ خواهیم کوشید. رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: نتایج افکارسنجی ما نشان می‌دهد که ملت ایران در حال حرکت است و علی‌رغم تمام هجمه‌های رسانه‌ای و فتنه اخیر، هیچ‌گونه تزلزلی در مردم ایران وجود ندارد.

ت-۹۶۰۶

انتهای  پیام/

ارسال نظرات