شریعتمداری در نشست هم‌اندیشی بسیج رسانه:

درگیری با نظام استکبار زمانی تمام می‌شود که از «اسلام ناب» دست بکشیم

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: درگیری ما با نظام استکبار زمانی تمام می‌شود که در حاکمیت، از اسلام ناب دست بکشیم. به همین خاطر است که حضرت امام تاکید بر نام «جمهوری اسلامی» برای نظام انقلاب داشتند تا ما هیچ‌وقت از اسلام ناب دست نکشیم.
کد خبر: ۹۴۸۲۹۷۰
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان صبح امروز در نشست راهبردی و هم‌اندیشی بسیج رسانه اظهار کرد: عظمت شهدا و به‌خصوص شهید رهبر به عنوان اولین شهید رسانه، بر کسی پوشیده نیست و رهبر انقلاب فرموده‌اند که شهدا ستاره‌هایی هستند که از طریق آن‌ها، مسیر روشن می‌شود.

وی با بیان اینکه درگیری ما با نظام سلطه، درگیری چندجانبه است ادامه داد: داستان ما دقیقا از نقطه‌ای شروع شد که به لطف خداوند و همت امام راحل(ره)، اسلام ناب بر کرسی حاکمیت نشست. شریعتمداری گفت: اسلام ناب، ظلم‌ستیز است. اسلامی که ظلم‌ستیز نباشد، اسلام نیست. ظلم‌ستیزی جزء ذاتی اسلام است و وقتی اسلام ناب سرکار می‌آید، اولین اتفاقی که می‌افتد این است که نظام استکبار، در مقابل آن می‌ایستد.

وی افزود: درگیری ما با نظام استکبار زمانی تمام می‌شود که در حاکمیت، از اسلام ناب دست بکشیم. به همین خاطر است که حضرت امام تاکید بر نام «جمهوری اسلامی» برای نظام انقلاب داشتند تا ما هیچ‌وقت از اسلام ناب دست نکشیم.

شریعتمداری با بیان اینکه میدان‌های درگیری ما با نظام سلطه عوض می‌شوند اما این درگیری پایان ندارد، گفت: در مدت پس از پیروزی انقلاب اسلامی، یک بازه زمانی کوتاه هم پیدا نمی‌کنیم که با دشمن، درگیر نبوده باشیم. امروز هم دشمن تمام برگ‌های برنده‌اش را به میدان آورده اما راه به جایی نبرده است.

وی با اشاره به مبانی و اساس جنگ نرم، گفت: بر اساس این مبانی، اگر کسی بتواند افکار عمومی را مدیریت کند، می‌تواند رفتار عمومی را هم مدیریت کند. شریعتمداری اظهار کرد: نقطه قوت دشمن ما، رسانه‌اش است. ما هم پیشرفت‌هایی کرده‌ایم اما همپای آن‌ها نیستیم. دشمنان، پیامی ندارند اما نقطه قوت ما، پیام‌های ما است. دشمن به جای اینکه پیام بدهد، دروغ می‌گوید.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه بسیج در همه‌جا میدان‌دار بوده و در زمینه رسانه نیز باید میدان‌داری کند گفت: معتقدم که اغتشاشات اخیر، برکات زیادی برای ما داشت. اینکه دشمن هر چه داشت به میدان آورد و شکست خورد، موضوع مهمی است و نشان می‌دهد ما باید رسانه را مدیریت کنیم. 

ت-۹۶۰۶

انتهای  پیام/

ارسال نظرات