خبرهای داغ:
گردان 115امام حسین(علیه السلام) انجام داد:

طرح ناصرین ویژه برادان سرباز در قالب اردوی یک روزه

به مناسبت آئین تکریم سرباز برنامه طرح ناصرین ویژه برادان سرباز در قالب اردوی یک روزه همراه با برنامه های فرهنگی با حضور پایوران و نیروهای وظیفه در سطح شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۹۸۲
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسج به نقل از روابط عمومی  وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت آئین تکریم سرباز برنامه طرح ناصرین ویژه برادان سرباز  در قالب اردوی یک روزه همراه با برنامه های فرهنگی با حضور پایوران و نیروهای وظیفه در محترم در امامزاده سلطان امیر احمد برگزار شد.

فرمانده گردان 115امام حسین(علیه السلام) گفت:اردوی یک روزه طرح ناصرین ویژه برادان عزیز سرباز و صادقین ویژه پایوران محترم در امامزاده سلطان امیر احمد برگزار شد.

وی افزود:برگزاری زیارت عاشورا، روضه خوانی، فرمایشات و نکات اخلاقی و رفتاری از جمله برنامه های فرهنگی برگزا شده توسط فرمانده گردان امام حسین (علیه السلام) بود.

 این فرمانده گردان در ادامه بیان داشت: صرف صبحانه سفره وحدت صمیمانه و برادرانه،  بازدید از خانه های تاریخی کاشان، گردش علمی، فرهنگی، هنری، معماری، بناهای اسلامی، ایرانی، دیدار با معماران سنتی، مهندسان عمران، و توصیح کامل در مورد میراث فرهنگی از منازل بسیار زیبا و جذاب تاریخی، بازدید باغ فین کاشان به مناسبت بزرگداشت امیر کبیر، بازدید موزه عالی و نسخ خطی از جمله برنامه های فرهنگی برگزار شده در این اردوی یک روزه بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار