معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی گفت: توانایی ما در انتقال پیام به جوانان، دچار اشکال شده است و بسیج می‌تواند این مسئله را حل کند.
کد خبر: ۹۴۸۲۹۹۸
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

فرشاد مهدی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، فرشاد مهدی‌پور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی صبح امروز در نشست راهبردی و هم‌اندیشی بسیج رسانه اظهار کرد: علاج پروپاگاندا، تبیین است. با جهاد تبیین است که می‌توان بر وسوسه شدن جوان و نوجوانان تاثیرگذار شد. 

وی با بیان اینکه در جهاد تبیین سه عنصر تبیین‌، ابزار و پیام تبیین وجود دارند ادامه داد: تبیین‌گران، نیازمند دو توانایی اخلاق و مهارت هستند. دشمنان و مزدوران دشمن، اخلاق ندارند و یکی از دلایل شکست و توقف اغتشاشات اخیر این بود که دشمنان، از مرز‌های اخلاقی گذر کردند.

مهدی‌پور گفت: سوژه‌ها و موضوعات بسیار خوبی داریم اما چون رویکرد کمپینی به آن‌ها نداریم، رها می‌کنیم. در این زمینه، استمرار در کار بسیار مهم است. دشمنان در چند ماه گذشته، پیامی نداشتند و فقط یک موضوع را چندین بار تکرار می‌کردند. 

وی گفت: توانایی ما در انتقال پیام به جوانان، دچار اشکال شده است و بسیج می‌تواند این مسئله را حل کند. معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد گفت: نیازمند رصد و پایش گسترده افکار عمومی و اطلاعات هستیم و نباید به اخبار روبنایی، اکتفا کنیم.

ت-۹۶۰۶

انتهای  پیام/

ارسال نظرات