از مادران فاطمی استان بوشهر تجلیل شد

به مناسبت میلاد حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) و روز زن در آئینی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر مادران فاطمی تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۴۸۳۰۱۳
|
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در آستانه فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) و روز زن حجت‌الاسلام محمد قادری و هیئت همراه ۲۰ دی ۱۴۰۱ با حضور در حسینیه امامزاده ضامن کوی رایانی بوشهر از خدمات منیژه شهبازی تجلیل به عمل آورد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این آئین، حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) را الگوی شایسته‌ای برای مادران سرزمین دانست و بیان داشت: سعادتی نصیب شد، که امروز به پاس سال‌ها زحمات شما در حوزه تبلیغ اصیل، در طرح مادران و بانوان فاطمی خدمت شما باشیم و حامل سلام حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هستیم تا هدایایی که از طرف بنیاد دعبل خزاعی و دفتر مقام معظم رهبری تهیه شده، به رسم یادبود اهدا شود.

از مادران فاطمی استان بوشهر تجلیل شد

حجت‌الاسلام محمد قادری اظهار داشت: آنچه تقدیر اصلی از زحمات شما است و همه این زحمات شما در آنجا معنی می‌شود آنجاست که حضرت صدیقه طاهره (سلام‌الله علیها) مهمان‌نوازی و خادم‌نوازی خویش را از شما داشته باشند.
در بخش دیگری از این مراسم مصطفی ساعدی، نماینده بنیاد دعبل خزاعی در استان بوشهر به قرائت لوح سپاس حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به این بانوی فعال فرهنگی پرداخت، و این لوح سپاس به همراه هدایای معنوی توسط حجت‌الاسلام قادری به خانم سیده منیژه شهبازی اهدا شد.

از مادران فاطمی استان بوشهر تجلیل شد


گفتنی است، این مراسم همزمان با برگزاری آئین ملی تکریم از مادران فاطمی از طرف بنیاد دعبل خزاعی سازمان تبلیغات اسلامی، در سطح استان بوشهر برگزار شد.

ارسال نظرات