خبرهای داغ:
فرماندار بهار:

انقلاب اسلامی جایگاه واقعی زن مسلمان را به او برگرداند

همدان-فرماندار بهار گفت: بانوی مسلمان ایرانی جایگاه واقعی خود را بعد از انقلاب اسلامی شناخت که یک زن می‌تواند با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) در کنار عفیف و مومنه بودن در جامعه هم حضور پررنگی داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۸۳۰۷۸
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روح اله نباتی در نشست ادبی چشم و چراغ محمد(ص) که در دانشگاه پیام نور شهر بهار برگزار شد، اظهار کرد: در دوران طاغوت نگاه به زن، نگاه ابزاری و تبلیغاتی بود اما بانوی مسلمان ایرانی جایگاه واقعی خود را بعد از انقلاب اسلامی شناخت که یک زن می‌تواند با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) در کنار عفیف و مومنه بودن در جامعه هم حضور پررنگی داشته باشد.

وی گفت: منطق اقتصادی دشمن بر مبنای نابودی خانواده است و در همین راستا مستقیما مقام مادر در خانواده را هدف گرفته است و می‌خواهد با کم رنگ کردن نقش زن و مادر در خانواده به اهداف شوم خود برسد.

فرماندار بهار با تقدیر از برگزارکنندگان نشست ادبی چشم و چراغ محمد(ص) در شهر بهار گفت: باید در این مراسم‌ها گفتمان زیبای اسلامی ایرانی مقام زن را نشر دهیم و با توجه ویژه به فرهنگ و هنر می‌توان به این مهم دست یافت.

وی افزود: باید با پاسخ صحیح به شبهات به خصوص در زمینه حجاب و عفاف، حقانیت دینی و عقلی این موضوع را برای نوجوانان و جوانان شرح دهیم و دشمن را ناامید سازیم.

در برنامه عصر شعر چشم و چراغ محمد(ص) شاعران بهاری سید عباس صدرالدینی، حسن کرمی نور، مهدی طراوتی توانا، آصف عباسی آذر، حاتم نوروری، اسماعیل امانی، زهرا طهماسبی، مریم برزگر، مریم زندی، مریم کاظمی، نرگس شعبانی شعرهایی در مدح حضرت فاطمه زهرا(س) سرودند و در پایان از شعرا تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات