در راستای رفع موانع تولید؛

مسئول بسیج کارخانجات سپاه کربلا از شرکت زراعی دشت ناز ساری بازدید کرد

ساری- مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا  از شرکت زراعی دشت ناز ساری بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۸۳۱۷۲
|
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

مسئول بسیج کارخانجات سپاه کربلا از شرکت زراعی دشت ناز ساری بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندرات، سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا  بهمراه سرهنگ کردان فرمانده ناحیه سپاه شهرستان میاندرود و فرمانده حوزه بسیج کارگری امروز در بازدید از شرکت زراعی دشت ناز، وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیش از ۶ دهه سابقه فعالیت ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در این مجموعه، خواستار توجه بیشتر دستگاه های حوزه صنعت به رفع موانع تولید شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با اشاره به شعار سال مبنی بر «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»، افزود: امید است در راستای تحقق این شعار، شاهد گسترش بیش از پیش سطح فعالیت این شرکت باشیم و تلاش نمائیم موانع پیش روی تولید را از میان برداریم.

وی همچنین ضمن گفتگو با مدیر این شرکت در خصوص مشکلات سر راه این واحد تولیدی، اظهار کرد: تولید یکی از ضرورت های امروز کشور است و باید همه برای تقویت بخش تولید بسیج شوند.

به گزارش بسیج مازندران، شرکت زراعی دشت ناز با اشتغال حدود ۶۰۰ نفر به طور مستقیم و ۳۰۰۰ نفر به طور غیر مستقیم، به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شرکت های تولیدی برتر در بخش کشاورزی و دامپروری در ۶۰۰۰ هکتار از اراضی مازندران با مجموع تولید سالیانه حدود ۱۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی ودامپروری مشغول فعالیت می باشد.

مجتمع شیر و گوشت مهدشت شرکت دشت ناز، بزرگترین واحد پرورش گاو شیری در شمال کشور با جدیدترین تکنولوژی های تولید در فرآیندهای مختلف پرورش گاو شیری و یکی از ۱۰ واحد بزرگ کشور در این حوزه می باشد. در حال حاضر این مجتمع با ۶۵۰۰ راس دام و ۳۰۰۰ راس دام مولد و تولید سالیانه حدود ۳۵ هزار تن شیر خام، فعال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار