ساری- در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) ،یک هزار دختر دانش آموز ۹ ساله بهشهری آغاز فصل شیرین بندگی را جشن گرفتند.
کد خبر: ۹۴۸۳۱۷۵
|
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

به گزاش خبرگزاری بسیج از مازندران، در آستانه میلاد حضرت زهرا(سلام الله علیها) یک هزار دختر دانش آموز ۹ ساله بهشهری خلعت عبادت پوشیدند.

جشن عبادت ۹ساله های بهشهری برگزار شد .

حجت الاسلام جباری امام جمعه بهشهر در حاشیه برگزاری آین مراسم معنوی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهشهر گفت:انجام و اعمال فرائض دینی (انجام واجبات و ترک محرمات )و همچنین رعایت حجاب اسلامی از مباحثی است که در جشن تکلیف باید به نونهالان گوشزد شود .

حجت الاسلام جباری با بیان اینکه  انسان وقتی در مرحله تکلیف قرار می گیرد می تواند مخاطب دات خدای سبحان قرار بگیرد،افزود : جشن تکلیف بزرگترین جشنی است که ما برگزار می کنیم زیرا با معرفی نوگلانمان به خدا شیطان به غضب در می آید.

جشن عبادت ۹ساله های بهشهری برگزار شد .

محمدی مدیر اموزش و پرورش بهشهر هم در گفتگو با خبرنگاربسیج در بهشهر خاطرنشان کرد: امسال به همت آموزش و پرورش و اولیا و مربیان شهرستان بهشهر در آستانه میلاد دخت نبی مکرم اسلام بالغ بر ۱۰۰۰دانش آموز دختر ۹ ساله جشن عبادت برگزار کردند.

محمدی تصریح کرد: از امروز تکلیف دانش آموزان نسبت به بندگی خداوند بیشتر شده و خانواده و مربیان موظفند دین خود را به این مهم ادا کنند زیرا تلاش در نگهداشتن دانش آموزان با همکاری اولیا و مربیان مسولیت آموزش و پرورش را دوچندان کرد .

جشن عبادت ۹ساله های بهشهری برگزار شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها