فرمانده سپاه کربلا:

باید مسئله فرزندآوری را بصورت یک گفتمان در جامعه نهادینه کرد

ساری-فرمانده سپاه تاکید کرد:باید مسئله فرزندآوری را بصورت یک گفتمان در جامعه نهادینه کرد.
کد خبر: ۹۴۸۳۲۱۳
|
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) و بزرگداشت مقام زن و مادر، عصر امروز آئین جشن و تجلیل از همسران پایوران و کارکنان سپاه کربلا با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه استان برگزار شد.

خبر

سردار مسلمی در این آئین،ضمن تبریک میلاد حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) با اشاره به تربیت و پرورش فرزندان، گفت: مهارت تربیت فرزندان و همسر داری و نیز مهارت برای ازدواج فرزندان، باید برای خانواده آموزش داده شود.

خبر

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروزه رسانه در سبک زندگی تاثیرگذار است، افزود: تجمل گرایی باعث بالارفتن سطح توقع در زندگی میشود.

سردار مسلمی در ادامه با اشاره به اینکه سطح زندگی مردم در دهه اول انقلاب نسبت به این دهه متفاوت بوده است، خاطرنشان کرد: این روزها مشاهده میکنیم کسانی که زندگی تقریبا مرفه ای دارند، فرزند کمتری دارند.

فرمانده سپاه کربلا به فرزندآوری هم اشاره کرد و گفت: باید مسئله فرزندآوری را بصورت یک گفتمان در جامعه نهادینه کرد.

خبر

سردار مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود خانواده باید محل آرامش باشد، خاطرنشان کرد:سپاه حافظ  انقلاب است و پاسدار انقلاب نیز برای انجام ماموریت ها باید در بخش خانواده دارای آرامش باشد.

فرمانده سپاه کربلا به ایثار همسران پاسدار هم اشاره کرد و گفت:ما مدیون صبر و ایثار همسران همکاران خود هستیم که در خانه در حال مجاهدت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها